Ik denk dat je in de randstad aan 300 euro moet denken voor deze pensionstalling. Zit er ook weidegang bij?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
nelis schreef:dorientjuh schreef:Wat versta jij precies onder opstrooien dan?
Stro in de stal doen en los schudden![]()
nee zonder gekheid, nieuwe laag stro er in en wat ballen wippen zodat je weer mooi bed heb.
Vergeet niet dat ze niet 23 uur per dag er in staan en het dus ook een redelijk schoon bed blijft
katoo schreef:Is dit een bestaande stal? Zo ja, waar zit die? En is er nog plek.
Ik zou zeggen, zo rond de 350
dorientjuh schreef:Wat versta jij precies onder opstrooien dan?
nelis schreef:Graag zou ik willen weten wat de bokkers in de regio Randstad (rotterdam/ den Haag) zouden betalen voor de volgende pensionstalling op met max 6 pensionklanten.
Heb wat aanvullende vragen...
In de Randstad gelegen.
* ruime stallen met buiten luik (4 x 4.5 m) en speciale merrie /veulen buitenstallen
* dagelijks opstrooien , 1 keer in de week wordt er gemest.mogelijkheid tot andere bodembedekking? en 1 x mesten kan voor sommige paarden te weinig zijn.
* Onbeperkt Ruw voer ( keus uit kuil of hooi)hoeveel keer per dag wordt dat gegeven?
* 2 keer krachtvoer ( hoeveelheid in overleg met eigenaar paard) welke tijdstippen? 3 x zou allicht beter zijn, ivm hoeveelheden
die sommige mensen voeren.
* Zomer en winter weidegang ( inc buiten en binnen zetten)24/7 zomer en winter? of bv winter 1 uurtje? Mogelijheden tot splitsen van groepen in geval van ehhh onrust tussen de paarden
* was plaats warm en koud water
* Solarium
* 20 X 40 buitenbaan met agterberg bodem.met verlichting?
* longeer paddock bak 15 X 30 M
* Zadel kamer.met eigen kasten? afsluitbaar?
* stapmolen.
* vrij in keuze eigen instructie / hoefsmid etc
* hindernismateriaal
openingstijden? bv in het weekeind? feestdagen? Regels bakgebruik? Stel eigenaar heeft les? Dan hij voorrang rest mag erbij in?
of mag er dan verder niet gereden worden??
Wat vinen jullie eenredelijke prijs voor deze accomodatie?.
Sjolvir schreef:nelis schreef:Graag zou ik willen weten wat de bokkers in de regio Randstad (rotterdam/ den Haag) zouden betalen voor de volgende pensionstalling op met max 6 pensionklanten.
Heb wat aanvullende vragen...
In de Randstad gelegen.
* ruime stallen met buiten luik (4 x 4.5 m) en speciale merrie /veulen buitenstallen
* dagelijks opstrooien , 1 keer in de week wordt er gemest.mogelijkheid tot andere bodembedekking? en 1 x mesten kan voor sommige paarden te weinig zijn.in overleg en indien noodzakelijk voor het paard mogelijk, mesten is afhankelijk van het paard maar uit eigen ervaring blijkt dat het werkt, daarnaast wordt er dagelijks ballen gewipt en gestrooid.
* Onbeperkt Ruw voer ( keus uit kuil of hooi)hoeveel keer per dag wordt dat gegeven? Zoals er staat onbeperkt,in praktijk zal dat op zo'n 4 voerbeurten uit komen wat betreft kuil / hooi
* 2 keer krachtvoer ( hoeveelheid in overleg met eigenaar paard) welke tijdstippen? 3 x zou allicht beter zijn, ivm hoeveelheden
die sommige mensen voeren. er is gebleken dat indien men onbeperkt ruw voer voert de voedsel opname van brok/ muesli beter wordt opgenomen, Er zal dan ook S'morgens vroeg om 06.30 begonnen worden met eerst kuil/hooi te geven, en ivm opname etc daarna pas brok rond een uur of 8 voordat ze de wei op gaan
* Zomer en winter weidegang ( inc buiten en binnen zetten)24/7 zomer en winter? of bv winter 1 uurtje? Mogelijheden tot splitsen van groepen in geval van ehhh onrust tussen de paarden Voor Antwoord zie mijn eerdere antwoord
* was plaats warm en koud water
* Solarium
* 20 X 40 buitenbaan met agterberg bodem.met verlichting? Aanwezig
* longeer paddock bak 15 X 30 M
* Zadel kamer.met eigen kasten? afsluitbaar? nu nog een geheel, maar er zullen kasten geplaatst worden, die aflsuitbaar zijn
* stapmolen.
* vrij in keuze eigen instructie / hoefsmid etc
* hindernismateriaal
openingstijden? bv in het weekeind? feestdagen? Regels bakgebruik? Stel eigenaar heeft les? Dan hij voorrang rest mag erbij in?
of mag er dan verder niet gereden worden?? 08.00 - 22.00 door deweeks , weekend 08.00 - 19.00 en bij wedstrijdgangers natuurlijk wanneer ze weer thuis zijn, regels voor gebruik van een bak zijn vrij gebruikelijk en mensen bekend denk ik. voo de lessen zal er een bord komen te hangen wie wat wanneer les heeft, met 6 pensionklantenlijkt het me niet heel moeilijk worden om ieder zijn uur les te gunnn toch?
Wat vinen jullie eenredelijke prijs voor deze accomodatie?.
randstad.. denk dat dan 250 tot 300 met alles incl. (dus ook voer) en afh. van de hoeveelheid weidegang etc.
Geen binnenbak drukt je prijs wel.
Ik ben weide liefhebber, maar velen doen liever een moord voor een binnenbak.
Ben overigens al voorzien van mooie woondoos voor mijn pony.