Hoe hoog is de wei bij jullie afgezet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 20:57

Nou....ik wil het best uitleggen... er over praten schijnt te helpen Verward ....hoef ik misschien niet in therapie (teminste niet DAARVOOR) Dat is dat gaas wat in principe door zigzagjes in elkaar zit allemaal losse onderdelen, heel rekbaar. Dus... als het op een rol ligt, raakt dat in elkaar verstrengelt @!*&*** Ik was rijp voor het gesticht toen ik daar mee klaar was....zeker na alle "goede" adviezen die ik van voorbij komende fietsers kreeg ( Frusty doe het dan g*dverd*mme voor!). Als je, na de vogelpest-want ik schijn de grens niet over te mogen nu...nog een keer af wil spreken in Rucphense bos of zo...pb me maar !!.....zolang je maar niet over tennisdraad begint! Haha!

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 11:58

hahahahaha leuk he die fietsers enzo.
Ik weet niet of je mijn vorige berichtje hebt gelezen van al die paarden die waren ontsnapt,nou dat was nog erger.
Lopen er een paar op de weg,komt er een auto aan,en wat doet die zak,gaat ie toeteren dat die paarden uit de weg moeten.

Of talloze fietsers die staan toekijken in plaats van de weg blokkeren en meehelpen. nee hoor.Wat zijn mensen toch behulpzaam......

En wat die ruchpense bossen betreft,lijkt me heel erg leuk.Ik heb alleen geen vervoer en ben nog nooit met mijn paard naar het bos geweest.
Ze is ook nog maar vier en ik heb haar pas en paar maanden.
Ik denk dat ze niet de rustigse is de trailer.Toen ze haar kwamen brengen was ze helemaal over de zeik.Ik zag het stoom al uit de trailer komen...

Maargoed, toch een leuk idee!

groetjes van kelly

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 20:42

Waar een wil is is een weg... ik heb ook geen trailer maar het is op rij-afstand. Misschien kunnen we iets anders afspreken...ooit...als ik niet meer zoveel moet overwerken. Loslopende dieren op de weg vind ik een van de ergste dingen....ik heb het meegemaakt dat ik een dagje "spoed"visites aflegde met mijn DA en dat we opgeroepen werden omdat er koeien nabij een snelweg ontsnapt waren. We hadden ze in een hoek gedreven ongeveer 500m van de snelweg af (2 stuks) mijn DA had een verdovingsgeweer. De heren van de Rijkspolitie wilden daar echter niet op wachten en begonnen te schieten, langs mijn knieschijven heen (en mijn DA-ik heb zonder dollen nog een week oorsuizingen en koppijn gehad) Maar ja volwassen stieren kun je niet dodelijk treffen met een pistooltje van 100m afstand. Het resultaat was dat ze zwaar gewond waren en in paniek alsnog richting snelweg liepen. Gelukkig konden we dat voorkomen maar ze moesten ter plekke afgemaakt worden. De politie gebruikt namelijk dump (??) kogels die een kleine wond aan de buitenkant maken maar inwendig veel schade aanrichten. Dat was een verschrikkelijke dag, zo onnodig. Mijn DA en zijn praktijk hebben een klacht ingediend tegen die mannen en ze zijn geschorst geweest.

Maar goed, moest dit even kwijt.

We houden contact!

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 20:55

Op zich het valt voor mij ook wel heen te rijden naar dat bos,maar dan dwars door de stad.Zie ik niet zo zitten.
Maar we zijn iets aan het regelen heb heel misschien binnenkort een vrachtwagentje.Waarschijlijk gaat dit niet door,maar toch.

En wat erg zeg, van die koeien.
Vreselijk is dat zeg.Ik zou dat toch niet kunnen hoor, zou eerder zelf de weg op springen om het verkeer tegen te houden dan die beeste kapot te schieten.

Maarja, daar kon jij ook niets aan doen natuurlijk,ik ken ook goed geloven dat je er nog een week last van hebt gehad.
Maar wat een eikels zeg,voor hetzelfde geld schieten ze jou neer.

groetjes van kelly

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 20:56

oja, we houden contact!

groetjes van kelly

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:05

Bij ons is de wei op 1 meter hoog afegezet.
Maarja ik heb ook niet van die grote ponietjes Lovers

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:06

bij ons is net een paard over de draad heen gesprongen
ik haalde loulou uit de wei en ze ging rond galloperen en hinniken enz, maar dat doet ze eigenlijk elke dag. toen had ik loulou net bij de stal vastgezet. zegt mijn neefje: he hij staat aan de verkeerde kant. dus ik kijk verbaast om, staat ie idd aan de verkeerde kant van het hek. rotbok. kon ik heel de stroomdraad en prikkeldraad weer gaan maken.

ik denk dat het hek rond de 130cm hoog is. eerst met groen gaas en een dikke ijzere buis erboven en daarboven een prikkeldraad en daarvoor een stroomdraad.

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 11:23

jeetje, das vervelend!
Maar dat je dat durft joh, met prikkeldraad.
Ik vind dat zelf echt supergevaarlijk spul als je soms verhalen hoort....
Maar goed dat je neefje zo heeft opgelet dan!

groejtes van kelly