Ik heb extra ergens een oude wasmachine op de kopgetikt voor een paar euro! Nu kan ik lekker alles zo in de machine gooien!!
Deligance
Geplaatst: 08-10-09 19:56
Ik gooi hem altijd zo erin.. het rammelt idd wel heel erg.. maar volgensmij bestaan er tegenwoordig wel van die speciale zakjes die je erom heen kan doen!
Mijn ouders hebben een nieuwe wasmachine en nu mag ik de oude gebruiken voor paardenspullen. De dekens met veel haar doe ik eerst met de stofzuiger. Dan doe ik de gespen vast en doe hem zonder iets er om heen in de was op 30 graden. Paardenspullen centrifugeer ik overigens nooit. Ik laat het gewoon uitdruppen aan de lijn. Dan duurt het maar wat langer tot het droog is.
_Mel
Geplaatst: 08-10-09 20:13
Heb hem bij mijn vader in de wasmachine gedaan, inclusief alle haren die er op zaten. Wasmachine was een beeeetje kapot daarna haha. Gewoon deken in een dekbedovertrek oid en dan wassen.
Zesiram
Geplaatst: 08-10-09 20:15
Ik doe de haren eraf met zo'n roshandschoen. Het plastic haalt echt veel haren eraf. Dan in een oude dekbedovertrek in de machine.
Ik gooi hem gewoon de wasmachine in. Op 40 graden hooguit. Nu heb ik ook zweetdekens met singels, maar die zijn nog niet de was in geweest. Moet binnenkort wel. Ik bind dan gewoon een washandje aan de uiteinden van de singels.