Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) hebben nu ook een huis gekocht buitenaf met veel grond, binnen bak etc. En ook dat was altijd mijn meisjesdroom! Dus ben wel benieuwd naar ervaringen
!
.Mariska_D schreef:Wat een leuk topic, ik blijf ook even volgen! Want, ik heb altijd in het dorp gewoont , en dan gewoon in het centrum. En wij (naarja mijn ouders) hebben nu ook een huis gekocht buitenaf met veel grond, binnen bak etc. En ook dat was altijd mijn meisjesdroom! Dus ben wel benieuwd naar ervaringen
!
Ik ben jaloers! Willen jullie een stalling beginnen? (omdat je niet zo vaak hoort van een particuliere binnenbak
) Plaisir schreef:Er zijn trouwens ook mensen die hun paard zolang naar een trainingstal doen, zodat ie alsnog doorgetraint word.
Mariska_D schreef:Wat een leuk topic, ik blijf ook even volgen! Want, ik heb altijd in het dorp gewoont , en dan gewoon in het centrum. En wij (naarja mijn ouders) hebben nu ook een huis gekocht buitenaf met veel grond, binnen bak etc. En ook dat was altijd mijn meisjesdroom! Dus ben wel benieuwd naar ervaringen
!
Binnenbak aan huisIk ben jaloers! Willen jullie een stalling beginnen? (omdat je niet zo vaak hoort van een particuliere binnenbak
)
. Maar al had ik dat niet, alleen al het idee dat mijn paardje aan huis komt, en dat ik haar zelf voer sochtends, zelf buitenzet en binnenzet.. alles zelf
!
.
. Paard is sinds december verkocht, ik woon sinds deze maand terug in de stad (voor mijn studies, wel aan de rand van de stad, kwestie van toch nog wat groen te hebben).... Het is vaak mooi en leuk, maar brengt heel wat verplichtingen mee, die ik in mijn jonge leven (21) al een antal keren vervloekt heb
Desharaly schreef:komen jullie ook uit een stad?
daar zit ik mee ik heb binnenkort wel me auto dus kan zowiezo wel wegg..
ja daar dacht k dus ook aan aan het binnen halen en buiten zette,, maar je kan er altijd na toe..
dankje welll..
nooit meer anders. Waar je wel over moet nadenken is vakantie, dat doen wij dus nooit, maar ik ga waarschijnlijk 4 dagen werken en dan heb ik en backup nodig, in de winter kunnen ze niet op de wei en dan moet ik iemand hebben die ze in de middag op de paddock zet. Maar dat komt goed. 
Enig minpunt: voortgezet onderwijs is of eind fietsen of met OV. Tja en met zoveel dieren aan huis, kun je zelden langer dan een dag weg. Maar het wonen op zich is hier al vakantie.