mijn doel is om later een eigen stal vol paarden te hebben. En dan veel geluk en plezier in mijn verdere leven te hebben
SuperRoos
Geplaatst: 02-05-03 21:27
het enige wat ik wil met mijn lieve tinkertje is plezier en wederzijds respect. ik snap werkelijk niet wat mensen in wedstrijden in de hoge dressuur zien. ik doe zelf NH en heb ontzettend veel plezier. ik zie veel mensen die met een chagrijnig gezicht op hun paard zitten. we hebben het hier wel over levende wezens waarvan we nog helemaal niet weten wat ze met ons kunnen doen als ze hun natuurlijke gedrag nog hebben. met dressuur worden paarden afgestompt en niet altijd met respect behandeld. zo'n paard zou nog een taxus opvreten als ie kon!!!
Anoniem
Geplaatst: 02-05-03 21:31
[edit:BartVB]Ongepaste opmerking verwijderd[/edit] Als je verder wilt komen in de dressuur kan dat alleen in harmonie door samen te werken. Dus plezier moet je paard er altijd in hebben, anders wil hij echt die "kunstjes" niet voor je doen.
Maar als jij dat nog nooit hebt ervaren op je paard, moet je toch eerst bij jezelf gaan kijken.
Verder ben ik voor een grote waarschuwing/c.q ban voor de Kinglover.
xena
Geplaatst: 02-05-03 23:15
plezier en een goede band hebben met mijn tinkie.... lekker knuffelen en .......genieten vooral!!
easter
Geplaatst: 02-05-03 23:21
Ooit een paard naar het Z toe rijden!
Anoniem
Geplaatst: 02-05-03 23:24
Mijn doelen zijn lekker rijden en serieus fokken om het Gelders paard te behouden.
vlieg
Geplaatst: 02-05-03 23:59
ik heb niet echt een doel, zou het leuk vinden als ik er binnenkort lekker een buitenritje op kan maken, maar mijn droom is (in de toekomt) meedoen met de hogere klasses van endurance....zal wel een droom blijven....
Hanneke84
Geplaatst: 03-05-03 00:05
Mijn doel is dat mijn (ex-verwaarloosde) pony, mij helemaal blindelings vertrouwd, en er een wederzijds begrip en respect is. Dat is er nu al onwijs vergeleken met toen ik haar kreeg. Kon haar toen niet eens een halster omdoen, laat staan aanraken.... Mijn droom is dat ze is ingereden, en er een klein meisje lekker wedstrijdjes met haar rijdt. En dat ze voor de kar is beleerd
Biepmiep
Geplaatst: 03-05-03 07:29
Mijn doel is een paard dat alles doet wat ik wil, komt als ik hem roep, (op de vette wei ook) nooit ziek of kreupel is, nooit bokt of geld kost, en al- tijd klaar voor me staat, en 100 jaar wordt en tot zijn laatste snik bereden kan worden....(o ja en op 1 plek in de stal poept en plast). Hihi
kerstkrans
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 13:31
wow mooie, goede doelen allemaal!!! hopen dat we het ook allemaal bereiken!
Antoinette
Geplaatst: 03-05-03 14:04
Mijn grootste doel is plezier hebben met mijn paard, en dat heb ik ook wel hoor Eerst was mijn doel Z dressuur met wp worden, dat is nu gelukt. Dus wil ik de Z2+wp nog gaan halen. Meer zit er voor dit paard gewoon niet in, jammer genoeg.
Alleen heb ik er op dit moment weer een doel bij: Magic beter laten worden, ze is weer kreupel. Gelukkig lijkt het nu nog op een verdraaiing of in die richting.
Dus ik stel mijn doel steeds weer bij
spokey
Geplaatst: 03-05-03 14:14
Mijn doel is om ooit een Endurance wedstrijd te rijden (zolang ik geen trailer heb zit het er niet in).
Rustig wedstrijden te kunnen starten en daarbij niet bang te hoeven zijn om eraf te worden gegooid..
Redgold
Geplaatst: 03-05-03 21:49
Belangrijker dan alle hooggestemde wensen is verantwoordelijkheidsbesef. Het is de verantwoordelijkheid van de ruiter/eigenaar dat nooit door verkeerde eerzucht en de jacht op prijzen vergeten mag worden dat om dit te bereiken het paard jouw vriend moet zijn.. Mijn doel is dus SAMENWERKING VAN 2 GEHEEL VERSCHILLENDE WEZENS.
Chatelaine
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!
Geplaatst: 04-05-03 08:37
Plezier .. En gewoon de band tussen jouw en je paardje versterken ofzo heb er verder eigelijk niet echt over nagedacht op zich wel een goede vraag dit
GillyZidane
Geplaatst: 04-05-03 08:54
ik doe het vooral voor mijn plezier en omdat ik zo gek ben op ponys dat ik gewoon niet zonder ze kan en wel elke dag bij ze wil zijn! ook gaan Gilly en ik voor de M+5 winstpunten in springen of dressuur. voor het predikaat van haar moeder. amar we zien wel of dit gaat lukken
Joyce
Geplaatst: 04-05-03 09:12
Veel plezier hebben van haar, veel leuke dingen doen. Nu zie ik als doel haar nog veel te leren, verkeersmak maken en dat soort dingen. Volgend jaar inrijden. Wedstrijden wil ik niet rijden, maar wil wel lessen met haar gaan nemen om samen te leren. Verder wil ik echt heel erg graag weer vrijheidsdressuur gaan doen, dus zodra Veerle alle normale dingen goed begrijpt wil ik daar graag mee beginnen. Ik hoop zelf dat dat over een half jaartje wel moet gaan lukken, maar zoniet, dan niet
gomir
Geplaatst: 04-05-03 09:27
Allereerst om heel veel plezier te hebben en verder wil ik in ieder geval een keer M starten(springen) met dit paard. Als dat leuk gaat zien we wel verder en ga ik misschien nog wel een keer het Z in ook
En ik ga dit jaar ook eens een endurancewedstrijd proberen
Sjaan
Geplaatst: 04-05-03 09:30
Mijn doel is verder komen in de sport, maar dit moet zeker niet ten koste gaan van de plezier met de paarden!
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 04-05-03 15:42
Mijn doel klinkt waarschijnlijk nogal simpel: Samen plezier hebben, er op blijven zitten en geen brokken maken Vroeger had ik totaal andere voornemens, maar door een ongeluk/blessure van mij is daar compleet verandering in gekomen. 'k Heb zogezegd m'n wensen wat naar beneden bijgesteld en voorlopig voel ik me er prima bij En wie weet wat de toekomst ons allemaal nog brengt
Anoniem
Geplaatst: 04-05-03 19:55
Met haike in het Z komen (dressuur dan) en ooit nog wedstrijdjes te springen. Plezier is ook belangrijk, maar na een lange tijd zonder wedstrijden wil ik wel weer een keer starten, dus echt een wedstrijdruiter.
samirah
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek
Geplaatst: 05-05-03 00:22
m'n doel op korte termijn is nog meer vertrouwen en lol hebben en de dressuur wat te verbeteren. Ook gaan we binnenkort beginnen met het betuigen van Mira! hoera! krijg ik een echt allround paardje
op lange termijn zeg maar tussen nu en 10 jaar hoop ik dat ze of z-springen of z-dressuur is met mij of een andere ruiter/amazone
en ooit wil ik graag een veulentje fokken.
Sando
Geplaatst: 05-05-03 13:15
Ik heb niet echt een doel. Reed vroeg elk weekend wedstrijd en wilde zo hoog mogelijk komen met Sando...hihihi..
Nu is het puur voor het plezier. Lekker buitenrijden. Heb ik geen zin, dan ga ik hem alleen een appel en een aai geven. Af en toe een les, om het wel correct bij te houden natuurlijk. Maar ik pak echt net zo lief mijn trailer om een bezoekje te brengen aan het strand, of iets dergelijks.
New-Forest
Geplaatst: 05-05-03 14:04
Ik wil met Melano zover mogelijk zien te komen in de SGW sport. Dat is echt mijn doel en ik ga er daarom ook helemaal voor
marloezzke
Geplaatst: 05-05-03 14:14
in ieder geval met plezier alles doen, en daarnaast iedere dag mijn paard proberen te verbeteren dit op kort termijn, daarnaast op langer termijn toch hem naar de z weten te rijden, en hopelijk later mijn eigen dressuur/handel/pension stal te hebben.
HorseF@N
Geplaatst: 05-05-03 18:50
Mijn doel is allereerst Z dressuur worden met bonita, en natuurlijk veel lol en plezier erin blijven houden! En natuurlijk moet bonita er ook plezier in blijven houden!!!