Gaan jullie weleens met rijkleding aan naar school

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 19:25

Malabarista"]
[quote="Haffielover schreef:
Ik eigenl;ijk niet meer.
Ik deed dit op de basisschool wel vaak, want dan had ik geen zin om normale kleding aan te doen Haha! .
En dan werd me moeder weer }> , doe nou eens normale kleding aan.
Nu ik op de middelbare school zit draag ik eigenlijk alleen buiten school rijkleding.

Hoezo Pennymeisje Schijnheilig ? Clown
[/quote]

Hoezo pennymeisje.
Dan kwam het gewoon voor dat ik meteen uit school les had ofzo, en dus geen zin had om met kleren te sjouwen Verward
alleen vind het een beetje raar dat je dan meteen een pennymeisje bent Slapen .

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:27

Bij ons op school iep eerst een meisje die een keer haar paardrijkleren had aan gedaan. en de hele gang lachde haar uit, dus ik denk niet dat ik zo snel in mijn paardrijkleren naar school ga nee.

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:33

Toen ik nog op de basisschool zat ,deed ik altijd smiddags als ik thuis kwam om te eten m'n paardrijkleren aan.,.wel schoon dan..en dan ging ik in m'n paardrijkleren naar school:D
Dit deed ik omdat ik daarna gelijk door ging naar m'n verzorgpony.
Ik had,als ik er nu bij nadenk ,me ook wel gewoon op stal om kunnen kleden maarja..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:34

Ik ga echt niet met rijdkleding naar school! Dan voel ik me echt niet prettig.
Ik heb ook elke dag van half negen tot kwart over vier les, dus dat is wel een beetje lang om dan al je paardrijdkleren aan te doen.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:38

Een meisje wat ik les geef gaat wel eens in rijkleding
naar school en dan neemt ze haar zweepje ook nog mee *LOL*

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:49

Neej..dan word je toch wel vierkant uitgelachen bij ons..Ben wel eens in mijn vieze stink trui naar de ortho gegaan, of die het prettig vond Haha! weet ik niet

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:59

nee nooit gedaan. wel met rijkleding boodschappen doen, maar dan wel zonder rijjas want dat stinkt vreselijk

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 20:33

Ik ga niet meer naar school en deed vroeger niets met paarden maar nu vind ik het heerlijk om zaterdags de hele dag in mijn paardekloffie te lopen en in de tuin bezig te zijn,en moet ik onverwachts ergens heen of voor een boodschap dan hou ik het gewoon lekker aan! Mijn dochters mogen hun paardrijkleren niet aan mee naar school,ik vind dat onzin en niet nodig.Iemand die op judo zit gaat toch ook niet in zijn judopak naar school?En als ze meteen doorwillen naar hun verzorgpony nemen ze maar hun kleren mee in een rugzakje.

Rocco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 20:41

Ik ben 1 keer in groep acht in paardrij kleding naar school gegaan, maar toen had ik mijn spreekbeurt over paarden, dus dat is toch wel anders. Verder niet, ik vind dat je dan toch wel voor l*l loopt.

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 20:50

Ik ben 1x in paardrij laarzen naar school gegaan. Samen met een vriendin. Mijn vriendin en ik hadden samen een weddenschap met een andere vriendin en dus moesten we dat. Eerst viel het niemand op tot ze door de school begon te schreeeuwen dat we paardrij laarzen aan hadden.........

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:01

Ik ga vaak zat in mijn rijkleding naar school Haha! Maar ik rijd western, ik rijd gewoon in een spijkerbroek dus dan zie je het niet eens. Ik ga bijna elke dag uit school naar de manege en om je daar elke keer om te kleden is ook zo'n gedoe Knipoog

STELLAlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:12

Op de basisschool nam ik mijn rijkleren altijd mee en kleedde ik me na de les om op de wc.
Nu woon ik vlak naast school en loop ik eerst naar huis.

Toen we in groep 8 de musical hadden speelde ik samen met een klasgenootje koetsier, en toen liepen we dus wel braaf met rijkleren (wedstrijd-tenue) door de school heen!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:18

Ik heb nog nooit rijkleren aan gehad naar schoo, en ben ook niet van plan dat te gaan doen.. Als ik thuis ben heb ik wel vrijwel altijd rijkleren aan, maar ja als ik uit school ben klim ik ook gelijk op de paardjes (een voor een natuurlijk..haha)

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:50

NO WAY Haha!

Ja wel soms in de winter een paardrijbroek onder een gewone broek is lekker warm Lachen Maar verder echt niet, moet trouwens ook met de bus naar school. Maar naar mijn vroige school deed ik het ook absoluut niet hoor.

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:33

Nee,heb ik nog nooit gedaan en ben ik ook niet van plan.

LianneJantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:45

Ik ga ook echt niet in me rijkleding naar school, je wordt en vierkant uitgelachen en ik voel me dan echt niet fijn. In mijn rijkleding naar het winkelcentrum of supermarkt vindt ik ook echt niet fijn.
Behalve als m'n paardje buiten wacht dan vindt ik het niet erg om met mijn rijkleding de supermarkt in te lopen

Op de basisschool had ik op woensdag altijd wel mijn rijbroek aan, maar daar overheen wel een gewone broek. Dat moest wel, anders zou ik niet op tijd voor de les zijn.

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 00:07

Ja hoor, een paar maanden geleden moest ik 's middags heel even naar school om iets in te leveren. Nou loop ik de hele dag al door de stallen rond en ik had me geen zin om om te kleden, dus in de trein en naar school!
Ook als ik boodschappen o.i.d. doe maakt het me niet veel uit. Ik ga me niet twee keer omkleden omdat de mensen mij wel eens uit zouden kunnen gaan lachen.... Daar heb ik echt sch*t aan...

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 00:52

Haffielover"]
[quote="Malabarista"][quote="Haffielover schreef:
Ik eigenl;ijk niet meer.
Ik deed dit op de basisschool wel vaak, want dan had ik geen zin om normale kleding aan te doen Haha! .
En dan werd me moeder weer }> , doe nou eens normale kleding aan.
Nu ik op de middelbare school zit draag ik eigenlijk alleen buiten school rijkleding.

Hoezo Pennymeisje Schijnheilig ? Clown
[/quote]

Hoezo pennymeisje.
Dan kwam het gewoon voor dat ik meteen uit school les had ofzo, en dus geen zin had om met kleren te sjouwen Verward
alleen vind het een beetje raar dat je dan meteen een pennymeisje bent Slapen .
[/quote]

Oh ik dacht dat je er ook in had gezet dat je dan lichtrijdend op je fietsje naar school draafde.. daar sloeg mn fantasie vast eventjes op hol Clown Doe niet meteen zo aangebrand zeg Tong uitsteken

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 04:46

Ja, één keer.... en dat was toen ik in de derde klas van de MAVO zat.
Maar... dat was ook een uitzondering aangezien we na onze stages op school een bijeenkomst hadden en in 'bedrijfskleding' (kleding waarin we ook liepen op de stagelocatie) naar school moesten komen Haha!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 08:21

Toen ik nog op de basisschool zat (zo'n 10 jaar geleden denk ik), ging ik wel eens in mijn paardrijkleren naar school. Ik ben nooit uitgelachen ofzo want er zaten heel veel paardegekken in de klas, en mijn gewone kleren waren ook niet beter, met mickey mouse en van die gehaakte truien. Tong uitsteken
Alleen was wel de regel, paardrijlaarzen én zweep in de gang, en sloffen aan in de klas Haha!

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:45

Phahaha.. Ik zie het al voor me Haha! Nee, echt niet.. Dat zou ook erg raar gevonden worden bij ons. Ik ben een ijdeltuit wat dat betreft hoor, ik fiets ook liever niet op zaterdag door de stad in mijn paardenzooi, omdat ik bang ben iemand tegen te komen Lachen Eigenlijk ga ik elke dqag in mijn normale kleren, ik kleed me daar om. Is makkelijker omdat ik altijd gelijk uit school ga, en in het weekend wordt het dan ook gauw een gewoonte..

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 11:12

haha, nee ik ga echt nie in rijkleding naar school. ook nooit gedaan.
maar ik ga wel gewoon met rijkleding aan naar de winkel ofzo.

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 12:41

Nooit van m'n leven, Ik vind fietsen in die kleren al niet zo leuk. Het enige dat ik in m'n rijkleren doe is rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 12:45

Ik heb een hele massa Anky's truitjes en bloesjes en jasjes, en die draag ik ook wel 'in het wild' Haha! Ga wel regelmatig boodschappen doen e.d. in mijn rijkleding.

Mijn trainer gaat rustig naar de bank of naar de kapper in zijn rijkleding, dat zou ik nou dus weer nooit doen... *LOL*

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 12:51

Hmmm, ze zien me aankomen hier op het werk Haha!

Wel liggen mijn rijkleren in de auto omdat ik na mn werk door ga naar m'n paard. Maar dat is een ander verhaal Haha!