haha tzit me niet mee xD zal vanaaf ff thuis overleggen van hoe of wat het beste is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jesvoltige schreef:hmm als je wil is dat nog best te vlechten hoor, kleine vlechtjes dan.
Die van mij vlecht ik ook altijd in en die heeft nog minder manen, goed natmaken en strak vlechten dan krijg je mini knotjes
opzich zou het wel beter zijn om het af te scheren als ze veel wondjes heeft, goed smeren en dan groeit het veel mooier terug
Malenka schreef:Meer arme jij hoor. Je paardje heeft nu toch niets aan zijn manen. Het kan nu met schuren alleen maar klitten en dus irriteren.
ik mben degene die alles uit moet pluizen haha! nee maar ik denk dat ik vanmiddag ff de schaar er bij pak. Ik zet later wel een foto neer van het resultaat van zn nieuwe koppie
bigone schreef:Haal dan ook een goed middel tegen de jeuk en doe hem een exceemdeken over want de vliegjes die de jeuk veroorzaken zijn tot eind oktober aktief, straks heeft ze nog veel meer wondjes van het schuren en ligt de manenkam helemaal los.
ze word helmaal volgesprayt met anti-vlieg eczema balsem creme van de dierenarts shampoo's...je kan het zo wild niet bedanken of we hebben het
bovendien staat ze voor de schemering op stal met dicht bovenluik om de meeste knoetjes voor te zijn...
vreselijk peerd ook
Bailey_4ever schreef:NHevaVD schreef:Hihi, lastig he?Ach kijk, als je Haf nu toch zo goed als kaal is en je graag een gelijke start wil, kun je het beste toch maar scheren.. Niet leuk uiteraard!, maar om het nu begin voorjaar weer lekker fluffy te zien wapperen is ook zo leuk!
idd..natuurlijk is dat waar maar vanwege dat schuren ben ik vreselijk bang dat als ik het heb afgeschoren dat ze zoveel schuurt dta het nooit meer aangroeid!dat het daar de kans niet voor heeft zeg maar .

Bailey_4ever schreef:normaal gesproken wel maar ze heeft hem net gesloopt en ik zelf heb het geld nu niet om een nieuwe te kopen aangezien dit al de 3e dit jaar was...bovendien wil mijn vader niet nu nog een dure deken kopen...tog maar ff proberen over te halen dus
2e hands van marktplaats scoren ofzo..das egt een goed idee denk ik zal meteen ff kijken....kijk daar kan je nou wat mee

) maar nu gaat het wel weer mooi gelijk aangroeien en overal evendik 
zo..wat je allemaal te weten kan komen van één topic zeg.