Mijn merrie heeft ook een hele hoge schoft en past ook bijna geen zadels
 Mijn merrie heeft ook een hele hoge schoft en past ook bijna geen zadels 
Voor info kun je me pben

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) getrakteerd op een Stubben hoofstel, martingaal en dekje.  Als ik nog eens een keer niet meer zoveel hoef te werken als nu moet die zadelman nog een keer langs komen voor mijn andere paard !!
 ) getrakteerd op een Stubben hoofstel, martingaal en dekje.  Als ik nog eens een keer niet meer zoveel hoef te werken als nu moet die zadelman nog een keer langs komen voor mijn andere paard !!  

Al heb ik de moed zo langzamerhand al opgegeven, ik blijf proberen tot de zadelmaker is geweest!! Ook dit zou een zadel speciaal voor paarden met een hoge schoft zijn. Ben benieuwd!!
 Al heb ik de moed zo langzamerhand al opgegeven, ik blijf proberen tot de zadelmaker is geweest!! Ook dit zou een zadel speciaal voor paarden met een hoge schoft zijn. Ben benieuwd!!                                                         Mist schreef:Zadelmakerij de Clerck, W. van Laarstraat 76, 2600 Berchem (telnr. heb ik helaas niet-staat niet op de bon en ik kan geen tas vinden.

vanuit nederland 00-32-3-230.40.47.  Hij neemt trouwens wel de tijd voor je, ik heb er 2 uur over gedaan (en ongeveer 5 zadels uitgeprobeerd) voordat ik besloten had welke ik wilde, en toen nog meten waar die het zadel precies op moest vullen etc.  Het zadel past trouwens (in mijn ogen) ook verdacht goed op mijn andere paard (1.78 en dus ook een hoge schoft) maar ik wil deze niet verpesten voor het paard waar ik hem voor gekocht heb, DUS moet ik er nog maar een bijkopen
 vanuit nederland 00-32-3-230.40.47.  Hij neemt trouwens wel de tijd voor je, ik heb er 2 uur over gedaan (en ongeveer 5 zadels uitgeprobeerd) voordat ik besloten had welke ik wilde, en toen nog meten waar die het zadel precies op moest vullen etc.  Het zadel past trouwens (in mijn ogen) ook verdacht goed op mijn andere paard (1.78 en dus ook een hoge schoft) maar ik wil deze niet verpesten voor het paard waar ik hem voor gekocht heb, DUS moet ik er nog maar een bijkopen  (het comfort verschil is namelijk zo groot met die Kieffer die ik voor die grote heb-dat ik het toch niet kan laten!)
  (het comfort verschil is namelijk zo groot met die Kieffer die ik voor die grote heb-dat ik het toch niet kan laten!)                                                         
gerritje schreef:Nadeel bij mijn daleman is dat ik extra lange zweetbladen had gevraagd en ze dit 'vergeten'waren. Maar goed dat is een kleinigheid. .

,
 ,