Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjuimpje schreef:Ik heb nog nooit een paard er correct op zien lopen,
met deze hulpteugel stimuleer je een valse knik en het wegdrukken van de rug wat resulteert in een slecht achterbeen gebruik.
WAARDELOOS ding!
Geef mij maar een touwtje!
En als ik ze even wil attenderen op het feit dat ze achter ook nog een stel benen hebben bind ik even een elastische bandage achterlangs, werkt ook prima!
valori schreef:Ik vind het ook een onding, het enige wat ze uiteindelijk doen is de verkeerde kant optrekken en hangen. Gelukkig niet zo prijzig geweest. OOk een pessoa teugel is volgens mij voor mensen die zelf niks willen doen, die achterhand moet je zelf activeren, ook alleen goed voor ruitersportzaak.
Amanda schreef:Sorry, maar ik zie hier alleen maar negatieve reacties. Ik gebruik ook een halsverlenger voor Kasmeria. Deborah rijdt met slof, maar dat kan ik zelf niet en heb ik dus hervoor gekozen.
Kasmeria is een paard wat sterren kijkt en daardoor gigantisch haar rug wegdrukt. Doordat ik de halsverlenger er aan hang kan ze dit niet meer. Verder rij ik haar zelf nageeflijk en hangt het elastiek gewoon in een boogje. Tuurlijk is mijn streven om haar tzt helemaal zonder te rijden en dat doe ik ook wel eens na een half uurtje. Maar voor het eerste begin is het voor haar gewoon beter.
Samsam"]
[quote="Amanda schreef:Sorry, maar ik zie hier alleen maar negatieve reacties. Ik gebruik ook een halsverlenger voor Kasmeria. Deborah rijdt met slof, maar dat kan ik zelf niet en heb ik dus hervoor gekozen.
Kasmeria is een paard wat sterren kijkt en daardoor gigantisch haar rug wegdrukt. Doordat ik de halsverlenger er aan hang kan ze dit niet meer. Verder rij ik haar zelf nageeflijk en hangt het elastiek gewoon in een boogje. Tuurlijk is mijn streven om haar tzt helemaal zonder te rijden en dat doe ik ook wel eens na een half uurtje. Maar voor het eerste begin is het voor haar gewoon beter.