Weet er iemand nog een verzorgster voor mijn pony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:25

Anique_Vaandrig schreef:
Ik denk altijd maar zo: Mensen zoeken niet voor niets een bijrijdpaardje/verzorgpaardje. Ze kunnen waarschijnlijk gewoon een eigen paard niet betalen. Dus die mensen denken: ik ga een paardje zoeken dat ik kan verzorgen (meestal omdat de eigenaar geen tijd heeft 7 dagen in de week te rijden/verzorgen). Dan help je die eigenaar er mee en dan mag je nog lekker betalen ook!

Als het zo werkt dat mensen er zo'n bedrag voor vragen, ga ik liever twee keer per week meer op een goede manege rijden!

Trouwens, xdenisex, ik vind het best een goede reden van je hoor!
Maar je weet dat alles altijd duurder wordt! Zo is dat met de huur van je huis, het kopen van (zeg eens iets geks) een pakje boter of een zak appels ook!
Ik vind dat je er rekening mee moet houden voordat je een paard koop, en niet als het zover is!

Hier ben ik het 100% mee eens !

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 17:16

Ja, oké. Maar je kunt nooit heel ver in de toekomst kijken.
Er kunnen altijd dingen op je pad komen, die je niet verwacht.

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 20:56

Sizzy schreef:
Ja, oké. Maar je kunt nooit heel ver in de toekomst kijken.
Er kunnen altijd dingen op je pad komen, die je niet verwacht.

dat zeker,en daar zullen meerdere kindern last van hebben.
maar wat wij bedoelde was,als je een paard komt,terwijl je in je achterhoofd weet dat je het nou zou halen met tijd\geld.
ik bedoel niet dat dit voor denise is,maar ik bedoel dat het wel vaker is gebeurt.

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 15:57

Anique_Vaandrig schreef:
Ik denk altijd maar zo: Mensen zoeken niet voor niets een bijrijdpaardje/verzorgpaardje. Ze kunnen waarschijnlijk gewoon een eigen paard niet betalen. Dus die mensen denken: ik ga een paardje zoeken dat ik kan verzorgen (meestal omdat de eigenaar geen tijd heeft 7 dagen in de week te rijden/verzorgen). Dan help je die eigenaar er mee en dan mag je nog lekker betalen ook!

Als het zo werkt dat mensen er zo'n bedrag voor vragen, ga ik liever twee keer per week meer op een goede manege rijden!

Maar je weet dat alles altijd duurder wordt! Zo is dat met de huur van je huis, het kopen van (zeg eens iets geks) een pakje boter of een zak appels ook!
Ik vind dat je er rekening mee moet houden voordat je een paard koop, en niet als het zover is!

Ik heb het tog uitgelegt dat ik hem geërft heb !!!
Dus helemaal mijn eigen keus was het niet!!!
Lees dan nog dat stukje is GOED door!!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 15:59

Ik snap gewoon niet dat mensen zo krom kunnen denken om sommige dingen.
En soms denken ze ook gewoon te moeilijk,terwijl bij mij op stal de meeste mensen gewoon een bedragje meebetalen.

En hoezo zouden de kosten hoger worden dan???

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:09

Wat een gezeur...Ik begrijp het best hoor als ze er geld voor wil vragen, op een manegepaard rijden moet je toch ook betalen? Klopt, je doet de eigenaar een plezier mee, maar jij hebt dan ook evengoed plezier aan het rijden?

Setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:17

Als ik jou was zou ik ergens een nieuwe advertentie zetten, zonder een bedrag te noemen. Wel zeggen dat je een vergoeding vraagt maar dat dit nog nader overeen te komen is. Dan kan je samen met je toekomstige verzorgster/bijrijder een redelijk bedrag afspreken.
Ik vrees alleen inderdaad dat dit bedrag ietsjes te hoog is....

Mar1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 15:42

Haha, een helebloe reacties, maar heb je nu uiteindelijk wel een bijrijdster gevonden?? Ik hoop het voor je.
Ikzelf heb nooit hoeven te betalen voor de paarden die ik heb bijgereden, maar ik zou het best doen.
Ik zit er momenteel aan te denken, misswaterkippie heeft misschien iets voor me en daar zou ik dan voor moeten betalen.
Kijk, ik betaal natuurlijk liever niets, maar ik heb er best wat voor over, lessen kost ook geld. Maar toch, voor 2/3 x in de week, zou ik meer denken aan een bedrag van 30 eurp ofzo. Maar goed, ik denk inderdaad dat je beter een nieuwe advertentie kunt plaatsen, haha.

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:09

Een aantal jaren geleden reed ik een paar paarden voor een fokstal. En ipv van dat het mij geld kostte werd ik er voor betaald. Dus dat had ik dan net iets beter geregeld Lachen
Een kleine bijdrage in de kosten vind ik wel redelijk maar bij sommige krijg ik het idee dat ze geen bijrijder zoeken ivm met tijdgebrek maar meer iemand om de stallingskosten mee te delen omdat die zo duur zijn.
Waarmee ik niet wil zeggen dat dat bij jou het geval is xdennisex, succes met het vinden van een bijrijder.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:50

Valerie is/was toch een leuk meisje Verward Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 21:17

xdenisex"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:

Ik heb het tog uitgelegt dat ik hem geërft heb !!!
Dus helemaal mijn eigen keus was het niet!!!
Lees dan nog dat stukje is GOED door!!
[/quote]

Ja hoor! Het is helemaal goed met je!
Je kunt niet gedwongen worden dat paard aan te nemen, dus dit is echt geen reden!

linlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 21:32

nou dit is niet de bedoeling denk ik, volgens mij zoekt ze gewoon een bijrijder en dat ze er geld voor vraagt is haar zaak en als je het e rniet mee eens bent reageer dan niet!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 21:45

Linlovesyou, ik geef je helemaal gelijk!! Ik ken Denise heel goed en ik weet dat ze een goede reden heeft om er geld voor te vragen. Ik vind dat helemaal niet raar. Mensen die het wel gek vinden hebben waarschijnlijk poen zat. Misselijk Nou ik moet ook heel hard werken voor mijn paardje. Dan kan je toch beter iemand vinden die wil meebetalen dan dat je het niet meer op kan brengen, Ja toch.En waarom Valerie hem niet meer doet, daarvoor heeft Denise zo haar eigen redenen. Ik kan zo boos worden om al dat kommentaar, daar zit ze niet op te wachten,hou je mening maar lekker voor je en reageer alleen als je intresse hebt. Haha!

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 21:46

Hmz, ik heb wel intresse Tong uitsteken alleen niet genoeg geld..
Zou maximaal 30 a 35 euro per maand kunnen betalen, maar ik denk niet dat dat genoeg is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:04

Nou sorry hoor! Jeetje! Ik ga ook gewoon op de discussie in!