Anique_Vaandrig schreef:Ik denk altijd maar zo: Mensen zoeken niet voor niets een bijrijdpaardje/verzorgpaardje. Ze kunnen waarschijnlijk gewoon een eigen paard niet betalen. Dus die mensen denken: ik ga een paardje zoeken dat ik kan verzorgen (meestal omdat de eigenaar geen tijd heeft 7 dagen in de week te rijden/verzorgen). Dan help je die eigenaar er mee en dan mag je nog lekker betalen ook!
Als het zo werkt dat mensen er zo'n bedrag voor vragen, ga ik liever twee keer per week meer op een goede manege rijden!
Trouwens, xdenisex, ik vind het best een goede reden van je hoor!
Maar je weet dat alles altijd duurder wordt! Zo is dat met de huur van je huis, het kopen van (zeg eens iets geks) een pakje boter of een zak appels ook!
Ik vind dat je er rekening mee moet houden voordat je een paard koop, en niet als het zover is!
Hier ben ik het 100% mee eens !
!!!

Nou ik moet ook heel hard werken voor mijn paardje. Dan kan je toch beter iemand vinden die wil meebetalen dan dat je het niet meer op kan brengen, Ja toch.En waarom Valerie hem niet meer doet, daarvoor heeft Denise zo haar eigen redenen. Ik kan zo boos worden om al dat kommentaar, daar zit ze niet op te wachten,hou je mening maar lekker voor je en reageer alleen als je intresse hebt.
alleen niet genoeg geld..