Extreme gedrag verandering na de verhuizing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dobbel

Re: Extreme gedrag verandering na de verhuizing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 19:18

omdat topicstarter zegt NIET nieuw te zijn, en het dan dus inhoud dat dit wel eens een schaduwaccount kan zijn, en dat mag niet op bokt,

SuddenLee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 14:02

ik ben geen schaduwaccount, ik heb een nieuwe aangemaakt ik was eerst Evi01 ;)

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:06

SuddenLee schreef:
ik ben geen schaduwaccount, ik heb een nieuwe aangemaakt ik was eerst Evi01 ;)

een schaduwaccount dus je mag nl geen nieuwe aanmaken, ik tem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:11

SuddenLee schreef:
@rissa: haar voer is inderdaad aangepast. maar wat vindt je van deze manier van een paard houden niet vriendelijk dan?

Ik denk dat je dat zelf wel kunt bedenken???

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:24

Wat ik mij afvraag is waarom je naar die andere stal bent verhuisd? Lijkt mij heel normaal dat ze zo doet, als ze dit al deed op haar oude stal, op een nieuwe stal is alles nieuw en is ze onzeker dus zal hij gedrag erger worden.
Wat ik ook verschrikkelijk vind is dat je paard gewoon bijna niet buiten komt. Dat is echt de basis van een paard houden hoor! Paarden moeten veel lopen om hun spieren lekker soepel te kunnen houden. Dan zal je zien dat ze ook beter zal rijden en ook minder blessures krijgen.

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:01

Poeh, als ik paard zou zijn, dan toch echt liever bij een ander baasje..Niet dat je niet het beste voor hebt voor je paard hoor, maar de manier waarop je het houdt..

Een paard heeft contact nodig met soortgenoten en weidegang, en zekers minimaal een paar uren per dag!! Ken je die nieuwe reklame nog niet van de dierenbescherming?? Die is er niet voor niets..

Mijn paarden staan 24/7 buiten op het land, en swinters in de paddock met stal, altijd deuren open en met zijn drieen bij elkaar.

Laat een paard paard zijn..

SuddenLee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 19:56

@ukoldaatje: bedoel je met die reclame te zeggen dat ik mijn paard mishandel ofso?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:01

Het is maar wat je daar mee wilt zeggen, geestelijke mishandeling is er ook nog. Ga maar eens 24 uur per dag op je poepdoos zitten....

HellenPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 08:30

Ik merk dat wij allemaal verbaasd zijn dat er nog steeds mensen paarden hebben, die er blijkbaar geen idee van hebben hoe je ze het beste kunt houden. Ondanks alle voorlichting. Lezen die mensen dan nooit of zo?
Ik kom helaas in mijn praktijk nog steeds mensen tegen die verbaasd zijn dat hun paard van alles mankeert, terwijl ze bijna 24 uur per dag binnen staan.
Mijn haren gingen in het begin ook overeind staan, maar daar help je dat paard niet mee.
uitleggen hoe het wel moet of laten zien hoe het anders kan, is de enige remedie.
Laten wij met zijn allen die mensen bereiken en zo de paarden helpen. (fijn dat bokt er is! das al een manier...)

Toch wel dapper dat ze zo'n stukje durft te schrijven. Misschien wordt je nu wijzer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 12:35

SuddenLee schreef:
@jesito: nieuw ben ik niet hoor

Nee klopt en ik zie dat je volgens je echte account al bokker bent sinds 15-12-07, dus dan weet je onderhand wel hoe een paard in elkaar zit.

Ik zie dit meer als een relaccount, snap ook niet waarom je weer een nieuw account aan maakt, ook ben je dus al een keer eerder van naam veranderd.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:42

Aangezien dit topic is aangemaakt met een SA hier een slotje.