Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MirandaB"]
[quote="sarabande"][quote="Ratjetoe schreef:Maar van wie is het complex op de site dan? Daar adverteren ze ook voor pensionstalling?

Billy schreef:Ik zou als pensionhouder niet afhankelijk willen zijn van een klant
als die opeens vertrekt, zit jij met allemaal lege stallen terwijl de kosten wel doorgaan.
Anneke schreef:Nee er kunnen geen kopers bij staan, want we hebben maar 5 boxen die we verhuren, en die huurt zij dan.
Dit is trouwens haar website: www.kaandorp-stables.com
Wat is jullie indruk?

en
Jippie schreef:Verder moet je maar eens nagaan of je het wel een goed idee vind dat er bij nacht en ontij allerlei potentiele koper over het erf lopen met een dame die doet alsof dat alles van haar is.

astridh schreef:Als ik naar een handelsstal zou gaan waar ik zo'n klap geld moet neertellen voor een paard dan wil ik bij slecht weer toch tenminste 'proefrijden'in een binnenbak![]()

Fitzroy"]
[quote="astridh schreef:Als ik naar een handelsstal zou gaan waar ik zo'n klap geld moet neertellen voor een paard dan wil ik bij slecht weer toch tenminste 'proefrijden'in een binnenbak![]()