Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Waarvan 8 achter de pensionstal, 2 op de bermweg, en 1 voor de eigenaar zijn huis.

dobbel schreef:je zegt zelf dat ze in de winter niet buitenkomen, joun woorden niet de mijne,
buiten het rijden om dan he, want ja uurtje rijden plus verzorging alla 2 uurtjes maar echt gewoon lekker paar uurtjes los in de paddock, dat is wat ik eis aan een pensionstal. een paddock moet overal wel haalbaar zijn naar mijn mening.
vind er veel prijsverschil tussen zitten zeg, echt per plaats is het verschillend zie ik wel.
Dat vind ik weer een nadeel.. maar verder sta ik er wel lekker
jenny19 schreef:Ja i know, het is achterlijk veel geld... Ben er ook niet zo blij mee! Maar veel in de regio Utrecht is gewoon erg duur en dit is de enige springstal in de buurt!
@dobbel; in de winter komen ze niet buiten jammer genoeg...
jenny19 schreef:Ja buiten bedoel ik de wei, in de paddock komt hij ook. Met zn vriendje en zn andere vriendje hooi! Verder niets aan het handje hoor! Er zijn 3 paddocks!
Verder is het idd interessant hoeveel het scheelt per regio, in Utrecht heb je gewoon niet zoveel keuze dus kunnen ze allemaal de hoofdprijs vragen!
dobbel schreef:1 keer in de week mesten?? pff vind ik echt weinig hoor.
in de winter dan,, komen ze dan ook buiten, of helemaal niet.