Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SanneVD"]
[quote="Botervlieg schreef:Voor de hoefsmid zou ik trouwens 1x per 6 weken aanhouden. Kan het alleen maar meevallen, toch?
Citaat:Wat ik nog mis is...yoh, yoh, de paardentandarts! Ben je misschien nog niet mee bekend, maar die is voor paarden net zo zinnig als voor mensen! Zoek maar info. op, of ga een keer naar een lezing (NVVR organiseert dit soort dingen wel).
Citaat:Misschien wil 1 van je lesklanten wel bijrijden? Da's dan iemand die je kent! En je kunt ook bijrijders (op proef) zoeken, via Bokt bijv., of jullie eigen buurtsuup(s). Voor het bijrijden kun je een vergoeding vragen.

Citaat:En als je paard de bijrijdster lief vindt, dan ben je toch alleen maar blij met een extra mensenvriendin voor hem (i.p.v. aan jezelf denken)?
Krijg NOU veren
?! Staat jouw sommenverhaal + mijn reactie er opeens weer WEL op?! Is dit hersteld of zweeft er soms nog een mysterieus kreupel neven-topic op de lijst? Hoe dan ook: prettig opgelost
,
.
) de helft van je onderhoudskosten, of (aardiger
)
Maak met een bijrijder altijd wel HEEL goede afspraken over van alles en nog wat.
;
PLUIM!
Botervlieg schreef:Bel er gewoon 1'tje bij jou in de buurt (of die je door een ander aangeraden) wordt op.

Citaat:Bijrijder:
Reken (niet zo aantrekkelijk voor bijrijder) de helft van je onderhoudskosten, of (aardiger
)
- laat hoefsmid betalen
- verdubbel je lesgeld

Citaat:Maak met een bijrijder altijd wel HEEL goede afspraken over van alles en nog wat.
Citaat:Je pakt het hartstikke serieus aanPLUIM!
hihiSanneVD"]
[quote="Botervlieg schreef:Bel er gewoon 1'tje bij jou in de buurt (of die je door een ander aangeraden) wordt op.

Citaat:Bijrijder:
Reken (niet zo aantrekkelijk voor bijrijder) de helft van je onderhoudskosten, of (aardiger
)
- laat hoefsmid betalen
- verdubbel je lesgeld

Citaat:Maak met een bijrijder altijd wel HEEL goede afspraken over van alles en nog wat.
Citaat:Je pakt het hartstikke serieus aanPLUIM!
hihi