Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ingridje16 schreef:Nouja ik hou erop, want dit topic is niet bedoelt voor de eeuwige discussie over een paard op stal.
En inderdaad de mensen die het hardst roepen hebben de mogelijkheid om hun paard 24/7 buiten te zetten, als je dat niet hebt, neem je genoegen met iets anders, wat niet meteen slecht hoeft te zijn.
En zo heeft iedereen zijn eigen mening over wat goed of slecht is.
En ik slaap s'nachts ook in bed, dat is ook maar een klein hokje. En ik heb daar geen problemen mee.
En ze staan hier in de winter niet de hele dag op stal, ze komen in groepen 4 uur per dag in de bak los.
) maargoed 4 uur per dag mag jij dus vrolijk ronddartelen en die overige 20 uur moet jij dus in je bed gaan liggen?
Ingridje16 schreef:En ik slaap s'nachts ook in bed, dat is ook maar een klein hokje. En ik heb daar geen problemen mee.

Dan krijgen ze ook hooi bijgevoerd. Citaat:Wat is voor jou het minimaal aantal uren dat je paard de weide op 'moet' van jou in de zomerperiode? Zou je op te weinig weide-uren een stal niet uitkiezen?
Ben benieuwd naar jullie meningen

BrittKitt schreef:Daarnaast wel weer respect voor Ingridje16 dat ze uberhaupt reageert hier!
Heb er nog niet veel gezien die er volmondig voor uit komen dat hun paard zo lang op stal staat (4 uur in de winter is ook bullshit, dat komt overeen met een gymlesje en voor de rest van de dag weer in je bed gaan liggen, bij wijze van spreken)

BrittKitt schreef:Ingridje; De stal kan daar misschien niets aan doen, maar jij wel. Ik zou het mezelf niet kunnen verantwoorden als ik zou weten dat mijn pony dag en nacht in zo'n klein hok staat waar ze net dr kont in kan keren

" tsja... ik ben de discussie maar niet aangegaan. Er zijn veel mensen die het mooie plaatje en luxe verkiezen boven de behoeftes van een paard echt sneu.