Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jesito schreef:Opzicht is dat wel te leren.
Maar de andere paarden in het land kunnen die ook uit het zicht gaan van jouw paard als die op stal staat?
Als dat zo is zou ik in ieder geval kijken dat deze in het zicht moeten blijven snachts.
Blijkbaar wil je paard graag bij de rest zijn en ik weet niet of de rest ook niet op stal gaat in de winter voor de nacht, anders zou ik tot de winter wachten.
In de winter is die misschien blij om binnen te staan.
Nu is je paard ook nog maar net op een nieuwe plek en ziet soortgenootjes, daar wil die graag bij zijn.
Als die langer daar is en aan de stal is gewent maakt die er misschien niet meer zo'n probleem van.
verder gewoon blijven proberen.
hier kan ik zekers wat mee gana doen je bedoeld het beter is dat hij de paarden snachts kan zien op het land of juist niet?
, een geit (kosten 20 euro en in onderhoud ook bijna niets), die mini van mij kost misschien 30 Euro per maand aan voer enz.
Emaartje schreef:jesito schreef:Opzicht is dat wel te leren.
Maar de andere paarden in het land kunnen die ook uit het zicht gaan van jouw paard als die op stal staat?
Als dat zo is zou ik in ieder geval kijken dat deze in het zicht moeten blijven snachts.
Blijkbaar wil je paard graag bij de rest zijn en ik weet niet of de rest ook niet op stal gaat in de winter voor de nacht, anders zou ik tot de winter wachten.
In de winter is die misschien blij om binnen te staan.
Nu is je paard ook nog maar net op een nieuwe plek en ziet soortgenootjes, daar wil die graag bij zijn.
Als die langer daar is en aan de stal is gewent maakt die er misschien niet meer zo'n probleem van.
verder gewoon blijven proberen.
@super bedankt voor de duidelijke tiphier kan ik zekers wat mee gana doen je bedoeld het beter is dat hij de paarden snachts kan zien op het land of juist niet?
Zammie schreef:Ik vind dat je geen goede oplossing probeert te vinden. 1 paard alleen op stal en de rest in oogzicht buiten? Nou, hoe onnatuurlijk kan het....Of allemaal naar binnen of alles buiten laten. Zou jij het prettig vinden, als jij de hele nacht alleen in een donker hokje ergens neergezet wordt? Terwijl je niet weet wanneer je er weer uit komt? Dat het soms even tijdelijk is voor bijvoorbeeld opzadelen enz, daar kan ik me in vinden, maar niet in een hele nacht alleen staan...