750,- is geen misselijk bedrag zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

joyfordogs schreef:wij mogen het gelukkig over het land van de buren gooien.
1 keer per jaar gaan we met 4e scheppen, 2 kruiwagens en 2 met een riek, paar uurtjes werk en weg is de mesthoop 9van nu 7 paardjes).
dan kan ik nog maanden de mest over dat land kwijt, pas als het weer bewerkt word, maak ik weer thuis een mesthoop.
De wei word hier door een buurman bemest met koeienmest, hij kan dat voor ons injecteren.
Is voor ons handigere dan eigen mest met de hand over eigen land gooien.
Lynn_Nikita schreef:ik heb naast me overal akkers liggen en van de meeste ken ik de boeren
zodra ergens een gewas eraf gehaald is ( deze maand was dus koren eraf) en gooi ik het eropverheen en verspreid het en hun ploegen het gewoon om
binnekort kan ik alles kwijt op de mais en bieten velden
alleen in winter is onhandig als nat is, ik rijd nl de akkers over met mijn gewone auto en dat lukt in de natte winters niet zo goed
lynns schreef:Mag je gewoon je mest uitrijden op maisland heel de winter?
groetjes lynnsLynn_Nikita schreef:ik heb naast me overal akkers liggen en van de meeste ken ik de boeren
zodra ergens een gewas eraf gehaald is ( deze maand was dus koren eraf) en gooi ik het eropverheen en verspreid het en hun ploegen het gewoon om
binnekort kan ik alles kwijt op de mais en bieten velden
alleen in winter is onhandig als nat is, ik rijd nl de akkers over met mijn gewone auto en dat lukt in de natte winters niet zo goed