Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Davlin schreef:Vandaar dat ik niet nog meer stro in haar stal wil gooien (verstopping). Het ruwvoer dat ze op stal krijgen is daarbovenop ook nog eens een soort stro en/of luzerne, dus meer stro zeker niet.
Liksteen gebruikt ze niet, zal eens kijken naar een hooinet, pensionstal maakt er misschien geen probleem van om haar 'stro' op die manier te geven. Nadeel van een hooinet vind ik dan wel de onnatuurlijke houding om te eten.
) 
Tat_jana schreef:Davlin schreef:Vandaar dat ik niet nog meer stro in haar stal wil gooien (verstopping). Het ruwvoer dat ze op stal krijgen is daarbovenop ook nog eens een soort stro en/of luzerne, dus meer stro zeker niet.
Liksteen gebruikt ze niet, zal eens kijken naar een hooinet, pensionstal maakt er misschien geen probleem van om haar 'stro' op die manier te geven. Nadeel van een hooinet vind ik dan wel de onnatuurlijke houding om te eten.
als je hem laag ophangt,, is er op zich niets mis mee,, ik ben er ook geen voorstander van hem hoog op te hangen ivm de natuurlijke houding ( overgens eet mijn paard van de grond,, maar krijgt gewoon genoeg)