Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
fienaaa schreef:Het is vreselijk ! Wij hebben ook last van stoere jongetjes die stenen naar de paarden gooien, de paarden vrijlaten uit hun paddock 's nachts, de kuilbalen lekprikken(Niet 1 maar in elke een gaatje), alle eieren voor de winkel van de kippen jatten, de cavia's meenemen... Je kunt het zo gek niet verzinnen ! Overal moeten sloten op, en dan nog is het niet genoeg ! Wij weten ook geen raad meer

sander_lotte schreef:Een bordje op de draad dat er stroom op zit kan wel, maar op het hek zou ik dit niet doen. Wel bij het hek een bordje: "verboden toegang voor onbevoegden", als er dan een onbevoegde binnen probeert te komen, heeft die pech. Hij was gewaarschuwd dat hij er niet mocht komen.

sander_lotte schreef:Ik heb trouwens aan een bewoond huis nog niet zien hangen "verboden toegang", dus als je op die manier gaat denken, staat nergens dat mensen 's nachts niet zomaar je huis mogen betreden.

fiona1 schreef:Idd heb je ook een bordje nodig verboden toegang voor onbevoegde. Stel dat je iemand kan betrappen heb je iets meer voet om op te staan (rechtshalve), mocht het uit de hand lopen.
fiona1 schreef:Er is mij altijd door de politie geadviseerd op aan het begin van onze oprit een bordje verboden toegang voor onbevoegde te hangen en ook een bordje voor de hond hier waak ik. Bordje kost een paar euro en alles is duidelijk.
)