Ik weet het echt niet meer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:07

Weet je, inruilen geeft ook geen garantie.............

Marlinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 15:09

Zwelgje: Op dit moment staat mijn paard ook met om alle vier de benen beenbeschermers op het land. Helaas kan ik dit niet doen als hij 24 per dag op het land komt te staan. Hetzelfde geldt voor springschoen. OP dit moment kan hij wennen aan het op het land staan en blijft het ergste op dit moment bespaard. Het liefst zet ik mijn paard met een harnas om zijn hele lijf op stal. Dat gaat mij iets te ver.
Ook bij mij op stal verklaren ze mij voor gek dat ik mijn paard zo goed bescherm, zelfs als hij in het gangpad staat heeft hij met beschermers om.
Na zoveel ellende leer je daar wel van.

corinaflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:12

je moet hem juist niet verkopen. als je van hem houdt. dat paard zal dat probleem blijven houden en als je van hem houdt ga je dat proberen voor hem op te lossen.

Marlinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 09:28

Even een update.
Gisteren voor het eerste weer op mijn paard gereden. Samen met mijn staleigenaresse kwamen we tot de conclusie dat mijn paard toch niet voor 100% goed liep. Ben afgestapd en we hebben hem nog even 10/15 min rondlaten lopen in de grote bak om te kijken of er nog verbetering in kwam. En warempel hij werd beter!!!. Aan het einde nog steeds niet 100 % goed maar wel beter dan aan het begin. Aangezien mijn paard nogal een trutje is, hebben we in overleg toch besloten om een week rustig te gaan rijden en niet te overbelasten. Alleen lange lijnen. Na deze week gaan we kijken of hij beter is geworden.
Hebben julliie nog ideeen...

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 12:19

Mijn paardje heeft op dit moment ook wat aan een van haar achterbenen. Lang leve het weideseizoen Knipoog . Zolang ik iets van een hapering in de beweging zie, belast ik haar niet. Mijn stelling is dat wanneer ze niet "goed" loopt: zij dus pijn heeft. En ook al ziet een ander niks, vinden mij een aansteller Verdrietig , zo weet ik zeker dat ik niets forceer. Zodra ze in mijn ogen geheel hersteld is, pak ik het weer rustig op.