Grappig dat jullie (of in ieder geval de meeste...) helemaal weg zijn van Cowboy Magic. Ik vind het geen fijn spul en zweer bij Equistar. Maar goed dat is puur persoonlijk blijkbaar of misschien heeft het met het soort vacht/manen te maken dat producten anders reageren?
Wij gebruiken Asia Straight Anti Frizz Serum van Schwarzkopf. Gewoon dat spul voor mensen dus, werkt echt prima, glanst als een achterlijke, en het ruikt nog lekker ook! Maar natuurlijk niet voor door de weeks, alleen als er klanten komen of als ze op concour gaan. Door de weeks mogen ze lekker paard zijn!
Wassen met cowboy magic, ontklitten met cowboy magic.. maar de ultieme final touch is wat mij betreft écht Ultra spray. Ik gebruik het voor een wedstrijd of fotoshoot altijd
de ontklitter van sectolin daar gaat de staart echt super mooi van glimmen ik gebruik hem voor wedstrijden net ervoor spuit ik er een beetje op en dan heb je een prachtige staart wel de dag ervoor eerst de staart ontwarren met ontklitter...
Je kunt ook eens kijken naar serum wat je voor mensenhaar kunt gebruiken. van New Wave zit het in een rood flesje en is het nog best betaalbaar. En het zorgt echt voor súperglans, echt ontzettend mooi. Succes in ieder geval..
Coberlina
Geplaatst: 09-09-09 19:54
De mooiste glans komt van binnenuit, dus goed voeren en goede training. Dan blinkt een paard al van zichzelf
Voor het lichaam gebruik ik geen spray, gewoon poetsen met roskam, harde en zachte borstel en dan wollen handschoen. Voor de staart gebruik ik Laser Sheen (is van Absorbine, dus van hetzelfde merk als bvb Showheen)