Wat vinden jullie van dit paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:40

Ik vind hem heel mooi van bouw enzo, hij kan ook mooi lopen voor zover je op de foto kunt zien. de kleur vind ik ook heel mooi, maar het is mss best om idd hem te laten keuren.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:48

Zo van de foto af vind ik het een rete lekker ding, die kleuren doen het voor mij helemaal!!! Mis alleen de sokken! Haha!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:50

Een stalgenootje van mij heeft trouwens een Andalusiër daar gekocht, was op zich niks verdachts aan. Paard werd netjes voorgereden, ze heeft hem 6 weken op proef, er is handgeld betaald en als het dier niet beviel of niet door de keuring heen kwam, mocht ze ruilen voor een ander paard, alleen krijgt ze geen geld terug.

Ik vind dit trouwens wel een mooie bonte!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:55

Loolapelooza"]
[quote="Jippie schreef:
Maar als die allemaal bont zijn kan ik me we voorstellen dat die prijzen zo laag liggen Schijnheilig

Ik heb het ook niet over bonte Schijnheilig
Die worden niet goedgekeurd Tong uitsteken

www.specialhorses.nl

Kijk en oordeel zelf.
Prijzen zijn echt verdacht laag.
[/quote]

wat een intens foeilelijke site zeg?!

Ferda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:55

Ik vind het een héél mooi paardje Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:11

Inderdaad een enorm lelijke site! Je ziet door de bomen het bos niet meer!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:17

XoNo schreef:
Inderdaad een enorm lelijke site! Je ziet door de bomen het bos niet meer!

Inderdaad , en ik vind dat dat best een heel mooi beeld schept van met wat voor mensen je te maken hebt.
Ik heb ze ooit eens een e-mail gestuurd, wat ik terug kreeg moest eerst ontcijferd worden hoor!
Die hadden ALLES aan elkaar getypt , zonder leestekens of hoofdletters of een opmaak.

Heb ze vriendelijk bedankt .... Schijnheilig

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:22

week 12, week 13?? lopende aanbiedingen???? wat voor band hebben zij, zijn het doorvoerhandelaren van ggk paarden? het ziet er echt gek uit!! is het geen internetspel?

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:25

zonder rekeking te houden met bovenstaande opmerkingen en gezien de goede afstamming, papieren en al licht ingereden. Zou ik dit paard schatten op ca. 4000,- (of ik het ervoor zou geven is natuurlijk een andere vraag)
Mooi paard.....bont is trouwens vaak duurder!!!(?)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:25

Maar zegt een site adn iets over de mensen? Wel het antwoord wat je krijgt, maar die site..je moet er van houden Knipoog Ik niet en jullie ook niet, nou ja dat is dan zo. Ik vind het paard wel heel mooi en je moet gewoon eens gaan kijken en dan duidelijke afspraken maken, denk ik.
Trouwens, mooi lopen op de foto: gember in de aars om de staart omhoog te krijgen en het lijkt al heel wat, zo zijn er erg veel smerige trucs Boos! Alleen live geeft een goed beeld, lijkt me.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:28

Pauline schreef:
Maar zegt een site adn iets over de mensen? Wel het antwoord wat je krijgt, maar die site..je moet er van houden Knipoog

*LOL*
Maar ik vind hem ni mooi hoor , ik mailde al met ontzettende argwaan maar ik was wél heel benieuwd hoe het daar precies zat. Toen ik het wist wist ik het ook zeker .. de site spreekt voor zich Schijnheilig

regien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:31

Okay, dat het paard mooi bont getekend is, kan iedereen zien! Verkijk je ook niet op dat ie heel ruim draaft, het beste om een paard te beoordelen is namelijk vanaf een foto waar hij stilstaat en je alle 4 zn benen kan zien. Maar goed, ik zal proberen een goed oordeel over dit paard te geven, voor zover dat kan he, vanaf een foto:

Ik vind ten eerste het paard vrij smal, nou verwacht ik niet veel bespiering bij een 4-jarige dat zou ook niet goed zijn, maar qua borst en achterhand had het net iets meer gemogen naar mijn smaak. Daarbij heeft het paard een vrij korte rug. De hals aanzet is ook vrij laag en de schouder is krap en stijl.
Hij heeft wel een heel mooi droog beenwerk en een fijn hoofd met een mooi oog. Staartinplant is denk ik wel geod, al is dat op deze foto erg moeilijk te zien.
Ik schat het paardje zo rond de 6500 euro.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt?

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-03 23:08

Ik wil bij deze iedereen even bedanken voor de reacties (en waarschuwingen, ik zal ze zeker in acht nemen!), ik zal iid goed opletten of alles klopt, ik kreeg ook best een vaag antwoord terug via de mail dus heb ik ze maar even gebeld, niet dat ze daar veel duidelijker waren maar ik ben blijven doorvragen. Ik ga er iniedergeval naartoe om te kijken, ik vind het zelfvanaf de foto een mooi paard om te zien. Ze vragen er 6200 euro voor, trouwens.
En Regien, dát wilde ik even horen, thanks!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 00:30

Ik vind het een heel mooi getekend dier, en zou daar wel naar gaan kijken..

Qua bouw niet verkeerd voor de reining...Tong uitsteken

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 02:00

Haha! Dat is een paard dat te koop staat bij Michel... Sja, daar moet je mijn mening niet meer om vragen... De afgekeurde anda die ik er heb gekocht (en weer heb teruggedaan), stond vorige week nog op de site... Hij zal hem nu wel aan iemand anders verpatst hebben...

En euhm.. Michel geeft niet veel uitleg over zijn paarden, het is de meest onsympathieke persoon die ik al ooit ben tegengekomen en hij is heel koraf. Advies: neem een cap mee en laat hem zeker keuren! Niet door zijn 'gerenommeerde dierenkliniek', maar door je eigen DA.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 06:27

Tsja mijn tinker kwam 3 jaar geleden daar ook vandaag ( of bij zijn vader) en als ze nog steeds hetzelfde zijn zou ik hard wegrennen!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 07:56

Moeilijk om te zeggen hoor, ik vind dat karakter en omgang ook een goede rol speelt. Stel je voor dat hij onhandelbaar is, of niet te rijden.

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 13:55

iets van 2500 is denk ik een goede prijs.

Mar1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 16:00

Wow, wat een plaatje!!!!!!!! Ik ben meteen verliefd op hem!!!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:11

Een fantastisch mooi paard, maar ik zou inderdaad wel goed laten keuren, als ze al zo 'rommelig' doen...

Vogeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:23

Wat een mooi dier!! *LOL*
Maar pas op Extreme duivel kijk niet alleen naar uiterlijk.
Een goed karakter is meer waard Party!!

Veel succes ermee!

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:00

vind hem wel super mooi Haha!
en die site....om eerlijk te zijn...snap er geen kont van Schijnheilig

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 23:58

Ik vind het een prachtig paard!
Als je hem kan uitproberen (en hij bevalt Knipoog ) én het aankoopsonderzoek goed is, zou ik er zo´n €5000,- voor bieden!

Vogeltje schreef:
Maar pas op Extreme duivel kijk niet alleen naar uiterlijk.
Een goed karakter is meer waard Party!!

Ik vind trouwens dat Vogeltje hiermee wél gelijk heeft Lachen !!
Laatst bijgewerkt door Sterre op 22-04-03 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 23:59

Tssssk Sterre, heb je nu nog niet genoeg? Dikke en een Fries en dan ook nog de bonte? Het houdt maar niet op met jou Knipoog

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 00:01

Haha Ien, nee hoor, mijn stal is nu vol Knipoog ! (maar ik vind hem wel héél leuk !!)