Klittenband plakt niet meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 11:36

Ja, maar daar heb je dus een creditcard voor nodig en die heb ik niet.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:41

PC is idd wel super!
Zijn al 6 (?) jaar in gebruik, als het niet langer is en er mankeert nog helemaal niks aan. Iedere 2 a 3 weken in de wasmachine. Alleen het merkje is er af gesleten Haha! Brengen hun geld dus wel op die dingen en geen ergernis over niet fijn werkend klitteband is ook wat waard!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:53

Die drie in 1 dingen zouden aan 'zichzelf' moeten blijven plakken, in theorie erg leuk, maar in praktijk werkt het voor geen meter.
Laat dus op je beenbeschermers een strookje klitteband (de wollige kant) naaien.
Snappie? Haha!
Ik omschrijf het misschien een beetje vaag maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat het niet ligt aan het klitteband maar aan de beschermers waaraan het na verloop van tijd niet meer blijft kleven.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:56

Eskadron heeft van die strookjes, maar daarvan vind ik de pasvorm niet bepaald om over naar huis te schrijven (persoonlijk).
Action plakt op "zichzelf", wordt in de loop van de tijd minder, maar nog wel genoeg om te blijven zitten onder niet al te extreme omstandigheden.
En -wederom- PC: Geen enkel probleem! Af en toe behoorlijk pulken zelfs om een puntje te pakken te krijgen om het klitteband los te trekken.
Kavalkade plakt ook goed, maar zijn nog vrij nieuw, kan nog niks zeggen over de levensduur.

Misschien helpt het als je de beschermers zelf een beetje "opruwt"?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 14:40

Ik krijg binnenkort weer wat centjes gestort, en zal dan (uit Amerika: goedkoper Tong uitsteken) PC bestellen. Het liefst wil ik er dan 4 eigenlijk *LOL* Klinkt toch wel erg goed. Ik heb weinig zin om te gaan lopen naaien (bovendien ben ik daar niet bepaald handig in). Ik koop dan liever kwaliteitspul wat een poos meegaat dan dat ik elke keer kan gaan lopen naaien.

Wat bedoel je met opruwen? Ik krijg overigens het idee dat de haakjes van het klittenband slapper worden waardoor het niet meer goed blijft steken in het stoffen spul.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 14:46

Met een goed harde borstel oid er flink overheen rossen zodat het een beetje gaat pluizen en de haakjes dus meer grip krijgen. Eigenlijk je beschermers een beetje slopen dus Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 14:52

Dat doe ik ook geregeld Haha! Ook dat heeft geen effect eigenlijk, naast het feit dat je je beenbeschermers naar zijn grootje helpt Lachen
Maar ik heb dus het idee dat de haakjes slapper worden.