Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), dan zou ik het anders doen. Wat ik deed was een halve baal erin gooien en alleen de achterkant bedekken met vlas, vervolgens 2 bergjes in de hoeken maken. Dan vervolgens elke dag de natte plekken eruit halen en de bergjes droog spul weer verdelen over de achterkant. Dat was voor die van mij de enige optie, dat oppotten lukt bij haar simpelweg niet. Nu was het bij die van mij zo dat ze zelf al het vlas achterin de stal schraapte, dus vandaar dat ik de achterkant alleen bedekte. Suuzert schreef:Mijn paard was ook schoon maar als iedereen bij ons op stal alleen de vieze plekken weg zou halen zou het alsnog gaan stinken, en ik heb gewoon liever elke dag een schone stal. Ik meste iedere dag helemaal uit, en schrobde ook de vloer schoon met water elke dag. Ik houd niet van stank haha. Drollen en pis laat ik in ieder geval niet liggen, ook niet voor een dagje. Paard moet er wel in staan grote delen van de dag.
xxenomisxx schreef:hmm, de natte plekken dan ik er ook niet uithalen, want die zijn er haast niet meer omdat ze er steeds doorheen loopt, die liggen overal.
ik kan haast niet zien wat plas poep of schoon is, het poep ligt ok overal
Frats schreef:xxenomisxx schreef:hmm, de natte plekken dan ik er ook niet uithalen, want die zijn er haast niet meer omdat ze er steeds doorheen loopt, die liggen overal.
ik kan haast niet zien wat plas poep of schoon is, het poep ligt ok overal
Wat doet dat paard smiddags in de stal?![]()
Vlas neemt dat uberhaupt wel vocht op? Als je paard stro eet verveelt hij zich dat deed de mijne ook. Nu staat hij 24/7 op de wei en geen problemen meer. Geen grote hoeveelheden mesten, geen hoefproblemen, geen voedingsproblemen. Ik houd zoveel tijd over om lekker te knuffelen met hem.