Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

want die is van mij. En dan is het ook simpel want dan wordt mijn vriend mede-eigenaar en blijft mijn moeder net als nu met hem bezig.
)

dan gaat Amanda naar huis waar mijn vader er voor gaat zorgen, en er een beetje mee bezig zijn. Misschien een verzorger ervoor zoeken die haar berijdt/ment, misschien dat hij haar aan een van mijn familieleden verkoopt/schenkt, 1-tje heeft een zooi haflingers, andere nicht (2,5 week ouder dan ik) zou er misschien ook wel mee bezig kunnen zijn, of misschien een jonger nichtje als zij te groot wordt voor haar shetlander. Of ze kan nog naar een paar vrienden die ik daar genoeg voor vertrouw. Of ze gaat de handel in, maar daar wil ik niet aan denken, want dan kom ik thuis spoken }> Want als alles volgens plan verloopt blijft ze nog wel een jaar of 30 bij mij tot ik haar ineens dood vind in de stal.
!
! Dit is een jong paard, met goede papieren en voor haar moet mijn man dan maar een goede plek zoeken, sámen met mijn vriendin, die er gewoon veel meer verstand van heeft dan hij !
!