vraagje voor bijrijders!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:36

Ik mag niets kopen. Klinkt misschien raar, maar het is echt zo. Ik hoef er niets voor te betalen.
Ze zijn gewoon ontzettend blij met me. Ook wel leuk om te weten Haha!. Buiten het rijden doe ik ook wel andere dingen, zoals stallen opstrooien, vegen, erf opruimen, poep scheppen uit de bak en paddock en de andere paarden buiten zetten.
Daarbij hebben ze ook echt alles voor de paarden. Halsters, bandages, enz. Dat is er allemaal al. Verder wordt er iedere zaterdag een zak penen gebracht. Het enige wat ik wel eens meeneem zijn snoepjes.

Annetteb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:51

Ik koop van alles voor mijn bijrijdpaard.
Halster, hoofdstel, shabrak, snoepjes e.d. Ik vind het gewoon heel leuk om dat soort dingen voor haar te kopen. En aangezien ik verder eigenlijk niks betaal vind ik dat absoluut geen probleem.

Wruppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:58

Ik zou alleen een halster en snoepjes enzo voor dat paard kopen. Als de eigenaar er geen zin meer in heeft om jou als bijrijder te hebben dan zit jij met al dat spul, en het lijkt me logisch dat de eigenaar ook goede spullen voor zijn of haar paard heeft. Zoniet, dan kan je wel dingetjes kopen zodat het paard er toch een beetje vriendelijk bijloopt. Maar als het niet nodig is, zou ik het nooit doen.

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:03

Als ik paarden van anderen moet berijden, gebruik ik meestal alleen het zadel en hoofdstel dat bij het paard hoort. De overige spullen, halster, beschermers, etc. gebruik ik van mijzelf. Dus eigenlijk koop ik niets voor een ander paard.