Antiklit in je eigen haar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 21:07

Plastic-achtig... nee, zo ziet zijn haar er niet uit. Staat er dan op de fles of er siliconen in zitten?

8nnemiek

Re: Antiklit in je eigen haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 21:16

Gewone anti-klit zou ik niet doen :+

Cowboy magic detangler is wel prima geschikt!
Is ook getest voor menselijk gebruik, en wordt zelfs veel door amerikaanse filmsterren gebruikt :j

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 21:17

Mizora schreef:
Fortuna22 schreef:
Wat doet het dan voor je haar Miroza?

Het wordt heel zacht en makkelijk uitkambaar, maar mijn elastiek blijft er gewoon goed in zitten.

Equishine heeft dat siliconen o.a. Als haar er plastic-achtig uit van gaat zien kan je over het algemeen van uitgaan dat het niet goed voor je haar is omdat het uitdroogt.

Gaat het niet pluizen dan?Of word het slap?

lindabrother

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 21:18

het haar bij een paard word al onhandelbaar laat staan dat europees haar van ons.
Ik denk dat het voor buitenlands haar wel een oplossing zou zijn.
Bijvoorbeeld in kroeshaar.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 21:20

Mijn paard heeft anders ook Europees haar :Y)

lindabrother

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 21:22

haha ik bedoel in mensen haar.
Probeer een paard maar es in te vlechten nadat je er anti klit in hebt geprayt

miszlisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 21:28

kan echt geen kwaad hoor alleen tsja het wordt errug glad :P
doe het ook wel eens in mn eigen haar als het weer eens dramatisch in de knoop zit na een regenbui.. (als je haar gestyled is en dan een plensbui is niet relaxt :P)

ik gebruik trouwens wel eens anti klit voor het vlechten en dat lukt nog prima hoor ;)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 21:30

Ga zelf maar vlechten lindabrother :P Maar als je de OP nou even leest zie je daar staan dat ik denk dat je eigen haar lastig vlechten wordt met antiklit erin, en daarna mijn vraag of het, als je je haar gewoon in een staart doet, wel een handig middeltje is voor mooier haar *D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 21:32

Gewone anti-klit spray als equishine enzo zit bomvol siliconen. Die siliconen vormen een laagje om elke haar heen. Daardoor voelt het zo glibberig aan, en schuren en plakken de haren niet meer aan elkaar.. Maar het nadeel is dat door dat laagje er geen vocht meer naar de haren in kan, waardoor ze uitdrogen.

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 21:33

Ik heb het egdaan toen mijn eigen antiklit voor de mens op was haha werkte super alleen mijn elastiekje gleed wels teeds uit maar glad dat mijn haar was en mijn haar glansde alsof het een spiegel was ehum :o

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 21:33

Ik heb t ook wel eens gedaan...
Voelt niet echt natuurlijk ofzo..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 21:36

MysticTinker schreef:
Gewone anti-klit spray als equishine enzo zit bomvol siliconen. Die siliconen vormen een laagje om elke haar heen. Daardoor voelt het zo glibberig aan, en schuren en plakken de haren niet meer aan elkaar.. Maar het nadeel is dat door dat laagje er geen vocht meer naar de haren in kan, waardoor ze uitdrogen.

Ik heb antiklit van Sectolin, een doorzichtige fles, en het spulletje zelf is wit. Volgens het etiket op de verpakking zitten er soja-proteïnen in die het haar zacht en glad maken. De manen van mijn paard voelen ook niet plasticachtig of glibberig aan. Ben benieuwd wat het met mijn haar gaat doen :P

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 21:38

Ook hier een cowboy magic in droge pluizige puntjes gebruiker :) Wereldspul hihi.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 09:41

GLISS-KUR anti klit spray!!!!
Je spuit een beetje in je haar, ff uitkammen (met gemak) en geen last meer van klitten.
Echt wonderbaarlijk spul.
Dat equishine etc zou ik niet gebruiken. Bij een paard heb je al van die gladde manen, ik denk dat jou haar fan ook onhandelbar wordt.

Mathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:15

Hier ook Cowboy Magic. Het is zeker geschikt voor menselijk gebruik, het is in amerika uitvoerig hypoallergeen en dermatologisch getest en staat ook als hoogwaardige cosmetica aangeschreven.

pien1238

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:28

nou ik heb het een keer in me haar gespoten gekregen
je haar wordt heel viet glad en ik vind het heel erg stinken
je hebt ook gewoon antiklit voor mensen is toch egtt een stuk fijner ;)

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 14:31

Cowboy Magic... de shampoo, conditioner, antiklitspray en glasspray staan bij mij zowel in de stalkast als in mijn badkamerkast :)

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 15:01

ik gebruik het regelmatig voor mijn eigen haar :D
werkt prima, ik kan alleen geen ingewikkelde kapsels maken, maar dat is niet erg, heb ik toch geen geduld voor, doe mn haar altijd in een simpel staartje, mn elastiek blijft perfect zitten en m n haar is zacht, glad en glanzend. :o

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 22:02

annastasia schreef:
GLISS-KUR anti klit spray!!!!
Je spuit een beetje in je haar, ff uitkammen (met gemak) en geen last meer van klitten.
Echt wonderbaarlijk spul.
Dat equishine etc zou ik niet gebruiken. Bij een paard heb je al van die gladde manen, ik denk dat jou haar fan ook onhandelbar wordt.

Hee, ik ben op de hoogte van de spulletjes die voor mensen worden verkocht. Daar vroeg ik dan ook niet om.

Nu ik zo zit te denken: ik gebruik wel paarden-antivlieg voor mezelf, werkt goed tegen muggen (maar niet tegen dazen, dus paard heeft er niks aan. Nu is die fles dus voor mij) Vandaag heb ik stom genoeg de fles antiklit op stal laten staan, zal 't morgen eens testen in mijn haar. Het is echt verbluffend hoe zaaaaacht zijn manen zijn, en helemaal niet vettig of plasticachtig :)

lindabrother

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:40

zet hier ook even een foto neer, dan kunnen wij meegenieten :-)