Staat jouw pony/paard bij jouw thuis of ......

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Waar staat jouw pony/paard?

op een manege
13 (16%)
op een pensionbedrijf
20 (25%)
bij je thuis
29 (37%)
bij een boer
15 (19%)

Totaal aantal stemmen: 77

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 12:20

Ik sta bij Pinky_girl op stal. Ik ga dus ook voor de optie "Boer" hoewel dat eigenlijk niet helemaal klopt. Ik mis nog wat antwoorden in de poll...

silleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:25

een beetje moeilijk voor mij om te stemmen.
mijn pony staat thuis en mijn paard staat op de manege Verward

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:29

Pinky_girl schreef:
Ik heb gekozen voor bij een boer, maar dat is niet helemaal want dan ben ik die boer zelf Haha!

wil je zeggen dat je dat niet bent dan }> }>

Ik wist ook niet goed wat ik moest kiezen, het is tja een soort pensionstal. Klein stukje grond waar wat stallen opgegooit zijn, er is iemand die voert en er is een klein bakje bij.

Daarbij huren we apart een wei die daar vlakbij is maar bij de stallen zelf word geen land verhuurd.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:08

mijn paard staat bij me stiefzussies opstal, ze hebben er 9 stallen waar ik er 2 van heb en de rest voor de verhuur zijn. het is 5 min fietsen van me huis en ik mag er alles hihi fijn eigenbaas.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:44

Onze paardjes staan gewoon bij ons thuis, genoeg plaats voor dus geen probleem!

nadineeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 16:56

Tot nu toe staan er heel veel paardjes gewoon thuis.Maar nog iets .....hoeveel betalen jullie voor de stalling ? ( als ik het vragen mag)
als er heel veel mensen reageren zou ik dat heel erg leuk vinden.Ik wil namelijk graag weten wat ongeveer de stalling kost. Party!!

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:00

annebel staat bij een boer met 7 andere paarden en pony's. er is een rijbak en veel weiland. Ze staat daar in een gewone 3x3 box.
ik betaal 3,5 (gulden) per dag, incl. voer en weide, stal, strooisel enz. Moest eigenlijk 2,5 gulden betalen, maar dat vonden we wel erg weinig.
Maar daarvoor doe ik wel zelf de stal, en ook de andere stallen. Niet alle stallen altijd maar in ieder geval 5, met die van bel meegeteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:36

De stal waar Lois staat is een beetje van alles wat:
hengstenhouderij, handelsstal, training en africhting van [spring]sportpaarden, stoeterij en dan nog een heel klein deel pensionstalling

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:36

Mijn paardjes staan gewoon fijn bij mijn huis, wat wil je nog meer? Lachen
Heb 2 stallen een wei (nou, wei.. er is geen 1 grassprietje te zien, moet opnieuw ingezaaid worden..). Helaas geen bak maar dat ik nou ook weer niet zo'n grote ramp want hier hebben we overal paarden, dus ook bakken om in te rijden Lachen

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:44

Sharir staat op een wei van een boer, maar die wei is niet bij de boerderij van hem.
We betalen 10 euro per week Haha!
Voer, hooi, stro, enz enz moeten we allemaal zelf kopen en geven.
Het enige wat die boer doet is kunstmesten en onkruid spuiten.
Op de wei stond een schuilstalletje en die hebben we opgeknapt en verhoogt.
Ik vind het echt ideaal, het is 2/3 minuten fietsen.
Het voeren is soms weleens lastig, maar hij is van mij en m'n zus dus we hebben een voerrooster zodat we geen ruzie hoeven te zoeken als het regent Haha!

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:42

Ik sta op een kleine pensionstal ( 8 paardjes ) Lekker rustig en alle facaliteiten die ik me wensen kan !! Super voor elkaar.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:46

Ik betaal per paard per maand 75 euro aan mijn ouders *LOL*
Hoe ze gestald staan staat al ergens in dit topic Knipoog

Arjette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 20:11

Mijn paard staat gewoon thuis. Hier hebben wij een pensionstal waar nog 4 andere paarden staan

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 21:35

Mijn paarden staan bij ons thuis. De stal is zelfs 'in huis' (nou ja, ze staan niet in de woonkamer hoor.... Haha! ) Ik heb hier 3 grote boxen ( 4 x 4), waarvan 2 buitenstallen. Ik heb een 20 x 40 bak met verlichting in mijn achtertuin en hopelijk binnenkort een weiland voor de deur... Bovendien is de rijhal op 100 meter hiervandaan.
Bevalt prima, kan ik ze altijd goed in de gaten houden (ben lichtelijk overbezorgd sinds Jumper's ziekte... ) en als wilt uitslapen, snel even in je pyama naar de stal om te voeren en dan lekker je bedje weer in... Gaaaap

Josephine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 22:47

Loontje staat op een manege. Ik reed daar paard en toen was ze te koop, dus ze staat nog lekker in haar eigen stalletje. (zou ook niet anders willen hoor). Vind het altijd wel fijn die drukte op stal (blerende en kleine onopgevoede k*kinderen uitgezonderd). Ze staat wel een beetje afgezonderd, dus (hopelijk) krijgt ze niet vaak snoepjes.

Ze staat in een grote box (met weide-uitzicht, erg belangrijk voor madam), volpension, incl. elke dag les, bos dichtbij, en ik betaal 260 euro p.m.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 22:50

Onze paarden staan bij m´n vader die 5 km verderop woont.
Ustinov staat nog op opfokbedrijf de Burd in Friesland.