Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Meggggyyy schreef:Is het geen optie om je haflinger naar een kinderboerderij in de buurt te doen?
Of naar iets voor verstandelijk gehandicapten e.d. Deze mensen zijn vaak hartstikke blij met zo'n paardje.
).Meggggyyy schreef:Is het geen optie om je haflinger naar een kinderboerderij in de buurt te doen?
Of naar iets voor verstandelijk gehandicapten e.d. Deze mensen zijn vaak hartstikke blij met zo'n paardje.

stef schreef:Vind het een beetje kort door de bocht dat een paard je maatje niet is als je geen stalgeld wilt betalen voor iets waar je enkel naar kunt kijken. Mijn paarden zijn mijn hobby, mijn ontspanning, en dan wil ik er wel wat mee kunnen.
het eventuele weggeven zou voor mij alleen een optie zijn als ze pijnvrij zonder verdere behandeling kan blijven lopen, ik ga een ander niet op kosten jagen. Als het bijv betekend dat ze de rest van haar leven aan de pijnstillers moet of weet ik veel, dan houdt het gewoon op.

stef schreef:Het is niet alleen het rijden waar het om gaat. Daar heb ik eventueel nog een ander voor dus dat maakt me niet zoveel uit.
Ik heb geen eigen land, en 185 euro per maand voor een paard waar je alleen naar kan kijken is een behoorlijke smak geld.
Daarbij kan ik haar 's winters geen weidegang bieden