Breghje schreef:Als er duidelijk is aangegeven dat de stalling voor jullie paarden werdt gebouwd en zoals Bienotje ook zegt het liefst zwart op wit gezien je ook een contract hebt voor de weide huur, dan zou ik nog eens om de tafel gaan met hem. Want als hij idd de stal heeft gebouwd voor jou paarden en ze mogen er nu niet in, dan zou je kunnen opperen dat hij het contract niet naleeft, en dus breuk pleegt en dat jij dus op zoek gaat naar een andere stal. En oja, heel graag ook het geld nog terug van de maanden waarvan de paarden geen gebruik maken van de weide.
Ik vind het ook een hele vreemde kronkel om stallen neer te zetten en ze dan niet te gebruiken, lijkt er ook een beetje op dat ie jullie geld heeft gebruikt om die stallen neer te zetten, jullie een jaar contract geeft wat ie daarna niet verlengt, of de huur verhoogd zodat je dan pas gebruik van de stallen zou kunnen maken.
Zo maar even een paar kronkels gevolg die in me opkwamen...
dat is ook zo dat hij ons geld gebruikt heeft om de stal te kunnen bouwen want zodra wij het geld hebben gestord begon hij opeens te bouwen met de stal ? beetje raar en we zaten er ook al aan te denken datie volgend jaar ons contract niet verlengt en ons eraf bonjourd zodat wij genood zaakt zijn om onze pony's te verkopen omdat we dan mischien geen andere weide kunnen vinden
Laatst bijgewerkt door Pepper3 op 10-07-09 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt