Wie kent trailerladen vanaf de buitenkant?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 10:59

promptertje schreef:
Op Parelli-bijeenkomsten is dit dus geen stunt

Op een endurance wedstrijd wel! Daar zijn er vaak mensen heel erg aan het tobben, Vol loopt er wel zo in maar hij gaat als we rijden lopen stampen, we weten bijna zeker dat het geen angst is maar verveling, als je vaak op pad gaat met de trailer gaat hij het vanzelf minder of niet meer doen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 11:08

Guinni"]
[quote="promptertje schreef:
Op Parelli-bijeenkomsten is dit dus geen stunt

Op een endurance wedstrijd wel! Daar zijn er vaak mensen heel erg aan het tobben, Vol loopt er wel zo in maar hij gaat als we rijden lopen stampen, we weten bijna zeker dat het geen angst is maar verveling, als je vaak op pad gaat met de trailer gaat hij het vanzelf minder of niet meer doen.
[/quote]

Oh, nou snap ik hem! Die mensen zijn endurance gaan rijden omdat ze het paard de trailer niet inkregen! *LOL*

Tja je moet toch wat als je ergens heen wilt...*LOL*

annekoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:07

Over dreamstables. ik rijd/werk bij dreamstables en als ik dan mensen zie die ons nodig zouden kunnen hebben zet ik altijd een berichtje neer.

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:27

En hoe doe je het dan als je paard wel de trailer oploopt, maar zodra dat ze merkt dat ze binnenstaat dat ze dan vol geweld weer achteruit loopt. Dit gaat bij Knuffel meestal zo snel dat je nog niet eens de tijd hebt gehad om de stang erachter te plaatsen. En de klep snel dichtdoen heeft ook geen zin want Knuf is meestal wel sneller en dat is dan gewoon ontzettend gevaarlijk .
Die methode moeten we maar eens proberen want hoe zij doet is gewoon echt niet leuk . Vroeger stapte ze er gewoon netjes in, maar sinds we met haar naar de fyshio zijn geweest vindt ze het zo eng allemaal (daar is ze behandeld voor haar spieren en waarschijnlijk heeft dat pijn gedaan ofzo Verward).

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:06

Cassidy schreef:
Oh, nou snap ik hem! Die mensen zijn endurance gaan rijden omdat ze het paard de trailer niet inkregen! *LOL*

Tja je moet toch wat als je ergens heen wilt...*LOL*

Nou, onze paarden gaan idd vaak een heel stuk over straat om warm te lopen, dat kunnen we ook wel met de trailer doen maar waarom zouden we?
Vollie loopt wel braaf de trailer op, maar mijn vader wil altijd achter blijven staan maar dat heeft Vollie liever niet, hij vind het fijner als ik voor hem uitloop.