Opgelicht! Stuur floortjeM anders eens een pb, zij is advocaat en doet veel in de paarden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anoniem schreef:Advocaat wordt idd niks, gaat mij idd meer kosten dan het opbrengt, sterker nog beginnen ze geen eens aan de zaak.
Aangetekende brief heeft weinig zin, op de vorige hebben ze ook al niet gereageerd
OKHannes schreef:Anoniem schreef:Advocaat wordt idd niks, gaat mij idd meer kosten dan het opbrengt, sterker nog beginnen ze geen eens aan de zaak.
Aangetekende brief heeft weinig zin, op de vorige hebben ze ook al niet gereageerd
Een aangetekende brief heeft wel zin als je hun voor harde deadlines zet!
iets in de lijn van:
"Op [dd] heeft u toegezegd dat ik bedrag x retour krijg. Tot op heden heb ik dit geld niet ontvangen, ondanks herhaalde verzoeken
Daarnaast heb ik enkele dreigementen op mijn mobiele nummer mogen ontvangen.
Ik zie graag uiterlijk [datum] het geld reotur op mijn rekening.
Heb ik het bedrag dan nog niet ontvangen, rest mij juridische stappen te ondernemen".
Stel je geen deadlines, dan kan niemand jou echt helpen, politie niet, advocaat niet....heb ik door schade en schande mogen leren.
Bij mij was de situatie zelfs nog iets extremer, maar door mijn softere opstelling heb ik niets terug mogen ontvangen. ..behalve dreigementen
OKHannes schreef:Een aangetekende brief heeft wel zin als je hun voor harde deadlines zet!
iets in de lijn van:
"Op [dd] heeft u toegezegd dat ik bedrag x retour krijg. Tot op heden heb ik dit geld niet ontvangen, ondanks herhaalde verzoeken
Daarnaast heb ik enkele dreigementen op mijn mobiele nummer mogen ontvangen.
Ik zie graag uiterlijk [datum] het geld reotur op mijn rekening.
Heb ik het bedrag dan nog niet ontvangen, rest mij geen andere weg te volgen dan die naar het politiebureau".
Stel je geen deadlines, dan kan niemand jou echt helpen, politie niet, advocaat niet....heb ik door schade en schande mogen leren.
Bij mij was de situatie zelfs nog iets extremer, maar door mijn softere opstelling heb ik niets terug mogen ontvangen. ..behalve dreigementen
dobbel schreef:vind het ook niet negatief hoor, was mij ook al opgevallen. wellicht kan je vriend die 7 euro dan voor je betalen, geloof dat wanneer je stappen wil ondernemen je minstens 2 keer aangeschreven brief verstuurd moet hebben
dobbel schreef:nou dan doe je het niet, vind zelf dat je weinig actie onderneemt, ik zou toch gewoon nog een keer 7 euro er aan wagen, en dan eens informeren bij een incassoburo wat hun kunnen doen voor je
pri_lady schreef:Een incassoburo benaderen, op basis van no cure, no pay?
Brammetje16 schreef:Als je niet genoeg verdiend zijn er ook advocaten die je bv maar 25 euro hoeft te betalen of helemaal niks.
advocaten doen dit om hun naam hoog te houden, niet voor hun plezier (zij moeten immers ook hun targets en omzet halen)