Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rijd meestel met chaps en oude schoenen met een hakje, net als rijschoenen. En ben aan het sparen voor het laatste stukje van mijn wedstrijdoutfit: leren laarzen (en rijjasje) Weet nog niet wat voor merk!
 Rijd meestel met chaps en oude schoenen met een hakje, net als rijschoenen. En ben aan het sparen voor het laatste stukje van mijn wedstrijdoutfit: leren laarzen (en rijjasje) Weet nog niet wat voor merk!                                                         

) ik heb ze nu nog bijna allemaal en dat na 10 jaar! (ongeveer  11 paar ....
 ) ik heb ze nu nog bijna allemaal en dat na 10 jaar! (ongeveer  11 paar ....  ) ze staan allemaal netjes weggestopt, ik heb ze nog omdat er vaak neefjes en nichtjes komen rijden op Belle, en die varieeren van 2 tot 19 jaar, lekker makkelijk dus als je bijna alle maten bij de hand hebt!
 ) ze staan allemaal netjes weggestopt, ik heb ze nog omdat er vaak neefjes en nichtjes komen rijden op Belle, en die varieeren van 2 tot 19 jaar, lekker makkelijk dus als je bijna alle maten bij de hand hebt!  

) en daar ben ik echt heel zuinig op !
 ) en daar ben ik echt heel zuinig op ! ! Als ik een buitenrit maak, draag ik óf m´n chaps met stalschoen, óf - met jodphurs, een heel enkel keertje (als er regen op komst is) met m´n lange chaps (<-- zonde van het geld, die draag ik haast nooit!)
 ! Als ik een buitenrit maak, draag ik óf m´n chaps met stalschoen, óf - met jodphurs, een heel enkel keertje (als er regen op komst is) met m´n lange chaps (<-- zonde van het geld, die draag ik haast nooit!)