Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Froexiie schreef:Zie mijn bericht, ik betaal 80 euro voor hetzelfde.

x_elisa schreef:Bij ons in de buurt kun je je paard stallen voor 50 euro per maand.
Zit weidegang bij in, en gebruik van 3 overdekte rijhallen.
Dus ik denk dat 50 euro wel redelijk is.
vorame schreef:Dan wordt het echt tijd om te verhuizen.
Maar heb je ook een website die dat aanbied?
Maar als je goed zoekt dan kun je hier voor weinig geld goede stalling vinden
vorame schreef:Hier in de regio (zuiden) betaal je 50 euro voor alleen weide.
Zonder stal, zonder voer. Geen bak, alleen weide.
100 euro betaal je voor kale stalhuur.
weide met stal.
Maar waar je zelf nog stro en hooi moet kopen.
160/180
met alles erbij incl. buitenbak.
220 en meer
voor een binnenbak erbij
x_elisa schreef:vorame schreef:Dan wordt het echt tijd om te verhuizen.
Maar heb je ook een website die dat aanbied?
Bij *knip* kun je voor 50 euro staan. Op de website staan alleen geen prijzen dus nee![]()
Niet alles is hier zo goedkoop hoorMaar als je goed zoekt dan kun je hier voor weinig geld goede stalling vinden
Citaat:*knip is niet zo erg lang geleden Failliet geweest... Zal niet voor niets zijn. Weet niet door wie het is overgenomen en hoe ze het financieel nu regelen. *knip* is redelijke uithoek. Dat speelt wel mee misschien. Moeilijker klanten te vinden en meer mensen met paarden aan huis.
Dus vandaar dat ik ook vind dat 50 euro voor stalling in een oude boerderij zonder licht enzo redelijk is, als je dus ziet wat je ook voor 50 euro kan krijgen
vorame schreef:Failliet gaan is nu niet echt zonder verlies draaien.
voor 50 krijg je de hypotheek niet eens betaald.
Laat staan onderhoud en water en licht erbij.
joyce B schreef:als je land pacht is dat vaak goedkoper dan de rente die je moet betalen als je het zou kopen. Dat scheelt natuurlijk wel.
Maar dit soort dingen is echt situatieafhankelijk en je kunt dus niet voor een ander bepalen of zijn prijs redelijk is of niet.
En 50 euro stalling met een stukje verzorging en inclusief ruwvoer en strooisel is echt niet redelijk voor 99% van de gevallen. Dat is vrijwilligerswerk met de kosten voor jezelf als goed doel...
Bij 500.000 euro hypotheeklast, is de rente elke maand (bij 6%) zo'n 2500 euro bruto.
Afhankelijk van je inkomen is daar dan een deel van aftrekbaar, maar als je bijna geen winst maakt, dan heb je dus ook bijna geen aftrek.