Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
cheyentic schreef:@estherhegt, voelen ze of die planten giftig zijn? lijkt me eerder dat ze dat ruiken, maar ik heb geen giftige planten staan dus weet niet of ze het nog steeds doorhebben

Dana01 schreef:hmm het zal wel aan mij liggen, maar ik wil mijn paard niet in een wei hebben waar giftige planten staan
ik zal eens kijken of ik er morgen een foto van kan maken, ze kan echt gewoon alles wat ze zonder ook kan, behalve dekens van der weidemaatjes slopen 
.
. Ze staat op het land, en de korf is voorzien van een breektouwtje. Als ze dus blijft hangen, dan knapt hij van haar hoofd.Dana01 schreef:ik heb het geprobeerd, maar ik krijg het niet duidelijk op de foto, ik heb wel even getest en ik voel duidelijk haar tastharen er doorheen steken
met uierzalf
Vorig jaar heb ik er een gekocht van Best Friend (maat cob), maar daarbij kreeg ze een wond onder haar kaak. Nu heb ik een grotere gekocht (maat full) van een ander merk waarbij ze een blaar onder haar kin krijgt. Ik heb van alles geprobeerd met bontjes en fleece er in naaien, maar het helpt helaas niet voldoende..