je eigen stal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 09:00

phoenix4ever schreef:
ja een spuit die was ik vergeten
toch handig.
wat ik niet begrijp is dat er zoveel mensen zijn die dit willen, maar er zoweinig zijn die ook daadwerkwerkelijk op zo'n soort gelijke stal staan. Verward

Zie het maar eens te vinden in deze regio. Want dan is het allicht niet van jezelf maar een pensionstal, en dan komen er nog wat eisen bij voor mij. Onder andere het roddelcircuit dat ik niet wens op stal, eigen instructeur meebrengen, paard buiten- en binnen zetten, fatsoenlijke laag stro in de stal (Elke dag mesten), onderhoud van de bak ( Lips are sealed ) en deskundigheid van de stalhouder ( Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed ) ...................

Haha!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 12:46

ja alles bij elkaar is moeilijk, maar ik denk toch dat ik bij baroque een end kom. tuurlijk zelf zou je het altijd anders doen, maar ja ik ben niet zo rijk en hebt toch veel voor weinig nou hihihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:06

Ach, dat dacht je van Anneke ook, en van Kuijff ook, en van de Zuivel ook.... Haha! Dus over een jaartje zullen we wel lezen wat er aan baroque allemaal mankeert. Wij paardeneigenaren hebben nou eenmaal altijd wat te zeiken, 't is altijd hier te kort en daar te lang, zo zijn we nou eenmaal *LOL*

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 14:22

hey hey kuijf is niets mis mee. is een super gezeliige stal. wel wat kleine boxjes, maar verder heb ik het prima naar mijn zin gehad.
bij anneke heb ik het ook lang naar mijn zin gehad, maar die had ook een communicatie stornis. en begon te flippen, maar die heeft mij nooit aangeraakt.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:28

Gaat Anneke meppen dan?

Sonja, als je die stal ooit tegen komt, geef mij dan ook even een seintje!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:04

Miran schreef:
Gaat Anneke meppen dan?

Laat maar, heb hem al door en kan hem niet meer wijzigen!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 15:16

hihihihi wel grappig hoor. tja we zijn niet allemaal even snel he hihihi

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 15:31

Mijn droom stal:

Mooie binnenbak en buitenbak.
6 hectare weiland... Kwijl Kwijl
10 mooie ruime stallen.
Een grote poetsplaats en wasplaats.
Een solarium Kwijl
Een een stapmolen..
En natuurlijk de paardjes Hyper!
Dit alles natuurlijk in een mooie omgeving....

Als dit nou eens echt kon ..

xxjes anke

LindaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 11:22

Ik heb nog steeds niet te klagen. Heb het onwijs naar mijn zin op de Vosseburgh. Ik snap wel dat sommige weggaan omdat het te druk is of omdat er niet voor je gemest wordt, maar ik hoef niet zoveel luxe. Ben graag zelf met mijn paardje bezig en vooral met de meiden van Van Klink kan ik het erg goed vinden. Ook organiseren ze regelmatig iets wat mij aanspreekt. De kantine is gezellig. Elke zaterdagmiddag biertje doen (zelfs mijn vriend komt dan langs). Lekkere buitenboxen. Padock, 2 binnenbakken, 2 buitenbakken, springmateriaal, spuitplaats (alleen geen warm water..), veel weiland, veel boerderijdieren (ik heb zaterdag een bevalling van een koe bijgewoond). Tja, het klinkt allemaal heel idylisch, maar ik vind het er geweldig!
En er wordt weleens gekletst, maar daar heb ik weinig mee. Ik zorg goed voor mijn paard, dus over mij valt niet te kletsen bij wijze van