Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Die gaat een goede gezonde pony voor heel wat meer verkopen hoor! Desnoods zoekt hij wat paardengekken die goed genoeg rijden en die geen geld voor een eigen paard hebben en laat ze gratis rijden. Als je een verzorgpony of halfpensionpony hebt, moet je meestal nog betalen of er nog iets voor terug doen.angelke schreef:Die handelaar is ook niet gek hoor. Die gaat een goede gezonde pony voor heel wat meer verkopen hoor! Desnoods zoekt hij wat paardengekken die goed genoeg rijden en die geen geld voor een eigen paard hebben en laat ze gratis rijden. Als je een verzorgpony of halfpensionpony hebt, moet je meestal nog betalen of er nog iets voor terug doen.
Ik denk dat er genoeg meiden die even goed of zelfs beter zijn dan jullie en graag gratis voor die handelaar paarden gaan 'opleren'.
Moomin"]
[quote="Sonja"][quote="Moomin schreef:by the way mn vorige moest ook naar utrecht 200 euro , maar ja

obelix"]
[quote="Moomin"][quote="Sonja"]
[quote="Moomin schreef:by the way mn vorige moest ook naar utrecht 200 euro , maar ja

Of het verstandig is een tweede. In het ergste geval kost het je een hoop tijd en geld, maar als je dat risico wilt nemen; waarom niet?
Ik weet in ieder geval wel waar ik voor werk
Alleen het verschil zit 'm denk ik in de financiele situatie. Jullie zijn 16 dus jullie hebben vast geen eigen inkomen, of iig niet heel erg veel? Ik neem het maar aan hoor dus correct me if I'm wrong..Waterkippie schreef:ja lees hun verhaal hier boven nou nog eens, ze hebben allebei al een paard/ pony, en hun ouders staan achter hun enz e doen het niet alleen voor het geld!!! LEZEN
obelix schreef:Get real!!! Je kan geen paard houden alleen maar van je ouders hun geld of van je krantenwijkje!!
Op een gegeven moment moet die pony ook weer verkocht worden,Of om te kijken voor hoeveel winst je m weg kan doen Of miss omdat jullie ouders het strax niet meer kunnen betalen?????
Jeetje .........ik kan me daar zo boos om maken om van die penny verhaaltjes!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor,maar het klinkt erg ongelovig!![]()
(mijn ouders betalen er 2 , wat ben ik een verwend nest }> )