Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
( en bedankt) Meestal de mensen die gek kijken ga ik ff crossend inhalen }> dan zie je ze toch kijken
.
).
loontje schreef:En ja tuurlijk ik moet me er eigelijk niks van aan trekken maar das het punt nou dat doe ik dus wel.Ben ook bang dat het dalijk zo ver komt dat ik het eerste jaar dus niet op mijn paardje stap.
Citaat:Ik weet dat ik ook best op haflingers enz. kan rijden maar dat doe ik sowieso niet omdat het niet zo staat. Ben zelf 1.80m Dus vandaar!
schoentje schreef:Ik denk dat, als je zwaar bent en je gaat goed met de bewegingen van het paard mee en zit hem dus niet in de weg, een paard het gewicht makkelijk kan dragen. er zijn genoeg zware topruiters, kijk maar naar albert zoer en ellen bontje, ook niet de lichtste...
graciaxxx schreef:ik word ook wel eens uitgescholden als ik aan het rijden ben. vaak door voorbijfietsende jongens. ik ben stevig en mijn paard ook. tegenwoordig zet ik mijn paard in draf en ga ze achterna. en hard fietsen dat ze dan doen joh!!!! prachtig. maar de volgende keer houden ze hun bekkie wel dicht!!!!!