Rijden met handschoentjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 16:38

Ijd altijd met handschoenen!! Anders krijg ik helemaal blaren op mijn handen, heb ik toch al. En ik kan me teugels zonder nog niet goed vasthouden, trekken altijd door mijn handen

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 18:43

Ik rijd alleen in de winter mee als het erg koud is, met handschoentje's vind ik net alof je met veel minder gevoel/contact rijd.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 20:53

Ook in de winter rijd ik bijna nooit met handschoentjes,
ik vind het ontzettend irritant rijden.
Alleen als m'n handen in de winter helemaal bevroren zijn,
en ik er weinig gevoel meer in heb,oke,dat rijd ook voor geen meter.
Dus alleen dan doe ik handschoentjes aan.

FleuryJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 21:07

Ik rijs soms met handschoentjes maar het liefste denk ik met. Ik krijg nooit blaren aan mijn handen maar ik doe het in de winter omdat het dan gewoon wat warmer is en in de zomer omdat dan anders de teugels uit mijn handen glijden van het zweten.

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 21:17

Alleen als het koud is.

Zwartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 22:18

Tessa_N schreef:
Rijden jullie nu (met dit mooie weer) allemaal met handschoentjes?
Ik vind het namelijk veel te mooi weer om met handschoentjes te rijden, maarja, anders liggen m'n vingers helemaal open. Liggen ze al, want ik vergeet m'n handschoentjes elke keer Haha!
Vroeger kon ik wel altijd zonder handschoentjes rijden, nu niet meer, beeeeeeeeeeetje raar Verward

ik vindt het ook echt raar zeg Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

Zwartje Loves Horses Lovers

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 22:20

Ik rij nooooit met handschoenen,alleen als het heel erg koud buiten is.
en met wedstrijden dan.....Haha!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 00:52

Vergeet ze altijd. Alleen op wedstrijden rijd ik er wel mee. Hoort bij de outfit. Al heb ik er wel eens spijt van als ik met een vriendin heb buitengereden en mijn paard mijn hele vingers gesloopt heeft omdat ie overal een wedstrijdje van wil maken... 's Winters heb ik ook geen handschoenen aan... Heb eigenlijk nooit koude handen met rijden... Alleen op de fiets ofzo maar dat probeer ik 's winters zo min mogelijk te doen.... (lui he)

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 20:31

Altijd. Want ik krijg snel blaren.