Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eens nakijken. Ik ga haar namelijk dinsdag

ik wil al zoooooooooooooo lang is een draffie meeten , maar helaas nog nooit is het gelukt, op wedstrijd kwam ik ze nooit tegen of soms wel maar dan had ik het niet eens in de gaten (Katwijk oktober en Navy ‰
I ja idd 

Liesje_1 schreef:Of gewoon is meeten met mijik wil al zoooooooooooooo lang is een draffie meeten , maar helaas nog nooit is het gelukt, op wedstrijd kwam ik ze nooit tegen of soms wel maar dan had ik het niet eens in de gaten (Katwijk oktober en Navy ‰
Liesje_1 schreef:Maar van het seizoen wil ik zowiezo 1 klasse 2 rijden...
Ik weet alleen niet hoe het nu precies zit met wanneer je die mag starten vroeger was het bij 3x achter elkaar goed uitgereden wedstrijden
) en je hebt dekhengsten die echt niets meer zijn (brilliant H, heb ik 2 jaar geleden nog gezien, gebogen knieen, alles knakte...)
(maar ik ben bevooroordeeld
) wkoekoek schreef:Er zijn dekhengsten die op hun 30e nog prima uitzien (Manza, ook al ie die net dood, misschien een verkeerd voorbeeld... ) en je hebt dekhengsten die echt niets meer zijn (brilliant H, heb ik 2 jaar geleden nog gezien, gebogen knieen, alles knakte...)
mijn paardje(v. Creool) komt uit een merrie van Brilliant H
laten we dan maar hopen dat hij de benen van vaderskant heeft...
) lieten ze hem nog wel eens springen, voor sperma. Maar vaak stond ie binnen. Ik heb een tijdje bij hem staan kijken, en elke keer als hij bewoog, knakten zn gewrichten, ik kreeg er kippenvel van. Hij stond ook steeds heel raar naar boven te kijken
Volgens mij zag ie ze vliegen.... Maar toen was ie geloof ik ook al aardig oud, het is geen nederlander he. We hebben zelf ook een paar van Brilliant H gefokt, en op zich zijn het allemaal hartstikke goede paarden hoor
Hij heeft er natuurlijk wel een aardig carriere opzitten.