Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Leedebee schreef:Die van mij zat ook tegen bevangenheid aan. Liep heel slecht op het harde, maar ook op het gras! Ik had er ook over zitten denken, maar ik krijg zelf zo'n benauwd gevoel als ik die dingen zie! (zal wel psychisch zijn) Dus zo'n graaskorf wil ik echt pas als laatste redmiddel gebruiken!
Hij staat overdag op het land, maar loopt nu ieder dag minstens een uur aan de longe en nu is hij al weer zo ver dat ik er weer op kan rijden. Ook is hij al behoorlijk afgevallen! Iedere dag veel bewegen was in dit geval ook een oplossing!
Ik hoor trouwens wel heel veel dat ze schuurplakken krijgen van zo'n korf!
SIEMxFUNNY schreef:Leedebee schreef:Die van mij zat ook tegen bevangenheid aan. Liep heel slecht op het harde, maar ook op het gras! Ik had er ook over zitten denken, maar ik krijg zelf zo'n benauwd gevoel als ik die dingen zie! (zal wel psychisch zijn) Dus zo'n graaskorf wil ik echt pas als laatste redmiddel gebruiken!
Hij staat overdag op het land, maar loopt nu ieder dag minstens een uur aan de longe en nu is hij al weer zo ver dat ik er weer op kan rijden. Ook is hij al behoorlijk afgevallen! Iedere dag veel bewegen was in dit geval ook een oplossing!
Ik hoor trouwens wel heel veel dat ze schuurplakken krijgen van zo'n korf!
Toch heb ik liever een paard met wat schuurplekken, dan een paard die hoefbevangen is.
De schuurplekken bij mijn pony zijn ook al bijna weg. Het haar groeit ook super snel terug