Welke schoenen om te rijden??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 17:15

Mountain horse stal/rijschoen, wil nooit meer andere, of er moet een luxere variant komen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 17:16

Ik rijd met mountain horse schoenen, geweldig!
Ik heb ze nu een jaar en ondanks dat ik ze niet erg goed onderhouden heb ( Bloos ) zijn ze nog perfect!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 17:23

ik heb gewoon lederen berg/wandelschoenen.
ik moet stevige schoenen aan anders gaat mijn enkel naar de filistijnen en rijlaarzen is voor mij geen optie (western)

Universe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 17:46

Ik rij met mijn Timberlands! Bevalt erg goed! Zitten comfotabel en zijn waterdicht....

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 17:47

UIk rijd ip met mijn leren laarzen, maar ik heb een paar keer met mijn moeders oude ( Haha! ) wandelschoenen gereden en dat vond ik ook wel fijn. Ik rijd toch liever met laarzen, vind het fijner zitten (vraag me niet waarom)

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 20:20

het liefst rij ik met laarsen,maar als ik met schoenen rij zijn het mijn mountainhorse stal schoenen, paladiums of nikes

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 21:11

Er staan Doc Martens jodphurs te koop op EA Schijnheilig

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 22:00

Ik rij ook met Blackstones, dit is mijn eerste keer, daarvoor reed ik met bergschoenen (geen merk) die ik al 4 jaar had en het profiel van af was gesleten, nu ik die blackstones heb moet ik wel even wennen, maar ze zitten heerlijk. Alleen het inlopen is altijd even pijnlijk Scheve mond

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 23:26

Mountain Rider van Mountain Horse. Inlopen was even doorzetten, maar ze zitten fantastisch. Ik heb er ook mee in de bergen gelopen, daar bevielen ze ook prima.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 00:21

Nikita schreef:
Misschien een tip om je laarzen te laten uitrekken?
Is in ieder geval goedkoper dan nieuwe schoenen.

Dat is zeker waar maar ik wilde eigenlijk mijn laarzen nog even wat sparen!
het is namelijk zo dat ik de laatste tijd nogal wat ben aangekomen.
Ik ben nu weer hard bezig (nou ja niet zo heel hard Schijnheilig ) om dat er weer af te krijgen.

Ik heb weleens vaker gehad dat ik even tijdelijk wat zwaarder was en een paar weken later was het er alweer vanaf.
Dus ik wil nog niet meteen mijn laarzen oprekken.

En ja die schoenen wilde ik eigenlijk toch al een keer kopen want ik vind rijlaarzen in de zomer zo warm, maar nu had ik gelijk een goed excuus Haha!

Iedereen by the way bedankt voor de tips!

Dusi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 12:50

Ik heb ook Mountain Horse schoenen. Een paar is nu vijf jaar en begint nu te slijten aan de zool. Erg jammer, want als het aan mij ligt draag ik ze de hele dag door (met deze schoenen heb ik nl geen last van statische electro op mijn werk). Het andere paar zijn de Mountain Rider en die moest ik ook eerst heel hardnekkig inlopen. Ben echt heel tevreden over MH en mijn zoontje ook. Die heeft zelfs met zijn moeilijke voeten geen probleem in MH. Voor mij geen ander merk meer.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 16:55

Ik ben inmiddels aan m'n 2e paar Mountainhorse schoenen, die vind ik echt super.
Ik rijd er mee buiten en ik spring er mee, dressuren doe ik altijd met m'n laarzen.
Verder loop ik er de hele dag op rond als ik bij de paarden ben en ik krijg er geen zere voeten in! Dat is erg fijn moet ik zeggen Haha!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:45

Ik heb een sorrt Timberlands, daarmee loop ik de hele dag rond en kan ik ook mee rijden(lange sokken of chaps).
Zitten super, en zijn ook niet lelijk of klassiek Knipoog.