wie zit er nog met zo'n baby-blauw verslaving?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 16:43

Ik ben zelf helemaal wild van baby blauw
Heb nu een shabrak en bandages had een halster maar daar is weinig meer van over ( bijna zwart i,p van baby blauw)
Ik heb peesbeschermers en kogel beschermers.
Maar nu ik die paarse rage zag was ik al weer verliefd

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 16:43

Getsiegetsie (maar da's mijn bescheiden mening maar). Ik hou daar echt niet van. Mijn combi's zijn grijs, wit en zwart. Verder ben ik niet into-kleurtjes.

chex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 17:44

Mijn dochter heeft dus deze verslaving. Chabrak, halster, rijbroek etc. Natuurlijk had ze nog helemaal geen spullen (ahum). Maar ja, zelf was ik vroeger, zelfs nu nog weleens, ook zo. En mijn moeder was ook al zo gek om dan maar de porto open te trekken. Dus; de geschiedenis herhaalt zich. Verward Nog een aantal jaar, kan ze zelf een baantje gaan zoeken. Knipoog (ze is nu pas 10 jaar)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 19:11

mooie deken. Ik vind dat lichtblauw gewoon heel mooi. maar ja sommige paarden passen er ook niet mee. zo is er een schimmel(die nog behoorlijk grijs is) op de manege en die heeft een lichtblauw halster. dat vind ik niet echt mooi eerlijk gezegd. maar bij de meeste paarden past het toch wel

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 19:41

ik hou ook erg van babyblauw enne ik heb precies datzelfde shabrak die is egt mooi en ook bijpassende bandages Kwijl

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 19:42

ik vind het zelf ook wel grappig.
Heb pas baby-blauwe bandages gekocht.
Heb een baby-blauwe rijbroek, en een donkerblauw dekje met een baby-blauw randje Haha!. En dan noch een lichtblauwe jas

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 20:21

ja die shabrak is echt leuk. en lekker dik. ik had hem gekocht voor de springwedstrijden, met de naam van me pony op, maar die staat nu te koop en ik rij er momenteel niet meer mee dus daar ligt men mooie shabrak Boos!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 22:47

zitake schreef:
... met de naam van me pony op, maar die staat nu te koop en ik rij er momenteel niet meer mee dus daar ligt men mooie shabrak Boos!

Je kan natuurlijk proberen of een evtl. koper, het shabrakje van je over wil nemen! Als ze dit niet willen, kan je ook altijd nog met een torn-mesje een paar steken los maken, en de draad (waarmee de naam erop staat) er uit trekken; heb je iig je baby-blauwe shabrakje nog Knipoog !

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 22:58

ja heb ik ook gedacht. maarja denk dat ik toch nog een beetje ga wachten. wie weet rij ik hem nog en dan heb ik er voor niets de naam afgehaalt. want er koopt hem mss iemand en dan kan ik hem wel nog rijden. dusja eerst wachten tot alles zeker is.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 23:10

ik heb alleen het Br babylblauwe halster...

Aangezien Tos alles vies krijgt, hoe ik het op donkerblauw...
Had laatst bijna een babyblauw dekje gekocht, maar donkerbruin leek me minder besmettelijk Knipoog

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 10:25

NEE, Dennis is een stoere man en krijgt dus GEEN baby-blauw. Hij heeft een degelijk leren halster, een zwarte fleece deken, een donkergrijze staldeken, zwarte peesbeschermers, een donkerblauw en een grijs sjabrak en 2 geruite Rhino dekens. Allemaal 'gewoon' stoer, en niet baby-blauw.

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 11:03

Ik heb een baby blauw shabrakje (met een donkerblauw biesje), lichtblauwe zweetdeken van harry horse (lijkt op die van de hypo) lichtblauw halster van eskadron met bijpassend halstertouw Haha! hoe bedoel je een babyblauw verslaving Bloos nou ben ik nog op zoek naar een grijs blauwe rijbroek (erg he Bloos ) Voor de rest heb de meeste dingen gewoon zwart en of wit

groetjes

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 11:25

ijblauw..
ja voordat het echt een hype werd wel ja
heb een splinternieuw ijsbluw BR halster met touw liggen..prijskaartjes er nog aan
heb ergens ijsblauwe bandages, een BR dekje, zomerdeken die nu meer d. bruin is, en nog een ijsblauwe overgangsdeken
vind het een beetje afgezaagd worden
en vind het mijn vos ook niet echt geweldig staan.

dat roze pastel en vooral dat groen en lila vind ik helemaal walgelijk

sorry Knipoog

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 11:37

Ik heb paarse dekens, schabrakjes bandages peesbeschermers transportbeschermers e.d. Maar ik heb dat ook allemaal in het zwart en gewoon donkerblauw. Vooral die zwarte transportbeschermers van eskadron zijn mooi!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 19:44

Daar heb ik gelukkig helemaal geen last van.Al gooi ik bij een paard 10 verschillende kleuren erop.Kijk wel of het hem/haar staat.
Nou heb ik wel de pecht dat mijn stalgenootjes daar anders overdachten en dat ik nu een kanarie geel halster+touw,een geel zadelhoes,een geel dekje met amber erop en bananen snoep je heb liggen.Dus denk wel dat ik dat iets gaat uitbeiden want het is geen amber meer maar het bananen paard van stal.
Nou liepen we op equitana en daar werd alles aan gewezen wat geel was(zelfs een zadel) dus kan nog wel verder sparen voordat ik alles heb en dat is ongelovelijk veel.

denhaag203

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 20:27

als ik in de winkel ben en ik zie baby-blauw moet ik het gewoon hebben..

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 22:24

ikke ook! Haha!

Heb een babyblauwe zweetdeken met een donkerblauw randje en heb mezelf nog kunnen verzetten tot het kopen van een babyblauw schabrak en banadages! Schijnheilig

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 22:31

Gelukkig staat het niet op Jamy (vind ik) anders wist ik het wel Tong uitsteken Schijnheilig

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 22:41

Ik vind dat echte babyblauw niet zo mooi, wel als het iets 'harder' van kleur is, meer staalblauw. Heb een schabrak van Harry's Horse in die kleur en een trui van BR, die zijn toch wel mooi moet ik zeggen.