kosten veulen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 09:04

Shetjes zijn altijd de baas.... Echt waar!!! Super maatjes voor grotere paarden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 09:22

citalover schreef:
ik kan je niet echt helpen met de fries en de kwpn-er maar wij hebben in de zomer altijd shetland veulen van grote maat en ze moeten weg anders worden ze geslachr er zijn er op dit moment nog geen geboren.
en de prijs van een hengstje in euro ongeveer: 80€ en een merrietje: €90.

waarom fok je ze dan.... Lips are sealed

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 09:36

groot paard en shet gaan heel goed samen. Het moet natuurlijk wel klikken
Bij ons op stal loopt er een geldernaarder van 1.79 m rond en hij kan het in de wei super vinden met mijn verzorgshetje van ongeveer 0.75 m
Succes verder!

citalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 11:23

ik fok ze niet iemand die ik ken fokt ze. ze staan op een camping en er word shetland rijden voor kleine kinderen aangeboden in de folder het zijn de veulens die vaak de meeste mensen trekken.

Vitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:36

Ik vind het egt leuk voor je dat je een paard gaat kopen. Tuurlijk kan je er een schetje bij zetten gaat vast goed. Moet je wel eerst ff een paar keer samen losgooien als je er bij ben voor het eerst want je weet nooit of ze gekke dingen gaan doen.. En een net zadelmak paar is hartsikke leuk kan je alles zelf nog leren aan hem.. Dat is meestal wel het leukste..
Dan is er meestal ook nog niet egt mee gekloot als ik het zo zeggen mag.. Laat je het weten als je een paardje heb gekocht?? En je kan ook altijd eerst ff op proef nemen he.. of daar ff rijden enzo..
XXies

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:52

Ik denk dat het bijstellen van je plan een heel erg goed idee was. Veel succes verder