Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lies21 schreef:Ik hoor zoveel over cowboy magic, ik wil het zelf ook proberen maar waar haal je dit en hoe ziet het eruit? Kan iemand dit voor me opzoeken?
Ik bestel meestal via de UHG shop in Rotterdam uiteindelijk toch vaak het voordeligste zij adverteert hier op bokt ook weleens (zoekfunctie!
coole avater heb je, zelfde heb ik als geboortebord van ons veulie van vorig jaar, dit jaar weer een galupy maar dan een andere, compleet off-topic maar vond het wel grappig. Marijke schreef:Lies21 schreef:Ik hoor zoveel over cowboy magic, ik wil het zelf ook proberen maar waar haal je dit en hoe ziet het eruit? Kan iemand dit voor me opzoeken?
Even googlen![]()
Ik bestel meestal via de UHG shop in Rotterdam uiteindelijk toch vaak het voordeligste zij adverteert hier op bokt ook weleens (zoekfunctie!
coole avater heb je, zelfde heb ik als geboortebord van ons veulie van vorig jaar, dit jaar weer een galupy maar dan een andere, compleet off-topic maar vond het wel grappig.
(Ik vond m zo schattig!!)Marijke schreef:Absoluut met stip op nr. 1 voor de bling, bling op het lijf/vachtje de shine & dust control van Cowboy Magic..!! Dat is dus inderdaad een spray en echt superspul, mooie glans en lange werking.
Voor het ontklitten van manen en staart en glans en langer klitvrij houden de detangler van Cowboy Magic dat is dus vloeibaar soort gel/olie-achtig in een flesje of tube.
Op de 2e plaats de detangler van equimins en de showshine van NAF
Gr. Marijke

Gulpje schreef:Marijke schreef:Absoluut met stip op nr. 1 voor de bling, bling op het lijf/vachtje de shine & dust control van Cowboy Magic..!! Dat is dus inderdaad een spray en echt superspul, mooie glans en lange werking.
Voor het ontklitten van manen en staart en glans en langer klitvrij houden de detangler van Cowboy Magic dat is dus vloeibaar soort gel/olie-achtig in een flesje of tube.
Op de 2e plaats de detangler van equimins en de showshine van NAF
Gr. Marijke
Als ik dit bij UHG shop bestel, hoe lang duurt het ongeveer voor het er is? Want volgens mij is er een ruitershop bij mij in de buurt (Horse Diverse in Eemnes die dit ook verkoopt.
)
That one-million dollar metallic shine.
mhagedoorn schreef:ik gebruik HEEL SOMS cockpit spray dan alleen in de staart,niet bij de wortel
het geeft gelijk glans en klit vrij
maar niet voor veelvuldig gebruike denk ik
bij de action nog geen 2 euro

en liefst niet overdreven duur