Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Claudia78 schreef:Mijn paard is zo`n anderhalf jaar geleden gekraakt (ik heb trouwens niks horen kraken)
Ik meende dat hij toen een dik uur a anderhalf uur is bezig geweest.
Als je het paard voor en na de tijd zag lopen dan had ik gewoon een heel ander paard.
Wat een wereld van verschil zeg. Hij moest het idd een weekje rustig aan doen maar i.v.m mijn zwangerschap was dat geen probleem.
Olivierlover schreef:oke ik wist dus neit dat ze een verdoving krijgen met dat werken met hamers dat was mij nniet vertelt
ProudJustify schreef:nee weet ik maar dan zou ik er ook niet aan beginngen hoor maar een eng iedee als er met een hamer op de rug van je paard word gebonsd het werd mij niet verteld het gaat mij er niet om dat ik het dan wel zou hebben gedaan nee dan ook niet het gaat mij er om dat er gelogen werd...Olivierlover schreef:oke ik wist dus neit dat ze een verdoving krijgen met dat werken met hamers dat was mij nniet vertelt
Pfoe dan zou ik er nog steeds niet aan beginnen, kan me toch niet voorstellen dat het
goed voor je paard is, zeker niet als je paard eerst verdoofd moet worden voor de behandeling.
Nee, geef mij maar gewoon een osteopaat hoor
mirel08 schreef:Mijn pony zat op 5 plaatsen vast en heb voor hem een ostheopaath laten komen. Na 1 behandeling is alles verholpen. Laat haar nu wel 1x per jaar op controle komen zodat ik gewoon zeker weet dat het goed zit. Ik zweer bij deze paardvriendelijke methode. Linda van diepen heeft mijn pony behandeld en dankzij haar heb ik een heel ander paardje terug.

SeBart schreef:Toch vraag ik me af wat sommige mensen dan zo slecht vinden aan die hamer. Ik bedoel als je paard er mee geholpen is.
Ik ben erg benieuwd geraakt naar evt. slechte ervaringen oid, want daar heb ik nog niemand over gehoord. Alleen dat het zielig is, maar dat gaat er bij mij dus echt niet in.
vond het al zo vreemd!
ik dacht dat het net zoiets was als een huis kraken, whahaha
flugeltje schreef:SeBart schreef:Toch vraag ik me af wat sommige mensen dan zo slecht vinden aan die hamer. Ik bedoel als je paard er mee geholpen is.
Ik ben erg benieuwd geraakt naar evt. slechte ervaringen oid, want daar heb ik nog niemand over gehoord. Alleen dat het zielig is, maar dat gaat er bij mij dus echt niet in.
mijn paard is 1x met hamer behandeld omdat zijn bekken scheef stonden..wat bleek..hij had bekkeninstabiliteit...en dat mens heeft er nog met een hamer op lopen rammen..nou NOOOOOOOIIIIT meer dus.

zoveel lossigheid en swung ineens......

HorseChica schreef:hoi , ik zoek eigelijk nog een goede osteopaat in de buurt van hoogeveen ( drenthe )....