En als je niet luistert zelf onder de draad doorkruipt om naar binnen te komen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Marliesje schreef:En wat als je paard het in de winter na een uurtje gezien heeft op de kale wei of in de paddock, en staat te brullen of ie alsjeblieft naar binnen mag?
En als je niet luistert zelf onder de draad doorkruipt om naar binnen te komen...
Mijn jongens hebben een "weide-prikkaart" als ze de wei ingaan moeten ze inklokken en als ze weer op stal staan klokken ze uit.
Lies21 schreef:Ben ik dan de enige die haar paard NIET buiten zet als het ZEIKT van de regen (de rest van de dagen wel)?! Dan staat mijn paard echt niet happy in de wei, komen ze dan ook controleren? Krijg je een boete....? Het moet niet gekker worden........
Laat ze eerst alle manege's en sommige pensionstallen nakijken of de paarden überhaubt wel meer dan 2 keer per jaar op de wei staan en of er weiland aanwezig is, ik ken geen 1 manege waar de paarden meer als 2 keer per jaar in de wei staan.....