Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en idd ze krijgt 3,5 kg krachtvoer per dag... 1,5 's morgens; 1,5 's avonds.
joyce B schreef:misschien ziet je tante er tegenop dat haar paard dan ineens alleen komt te staan en ze zelf voor haar paard moet zorgen?
Was voor haar het fijnste als de paarden tegelijkertijd zouden verhuizen. Maar goed, dat was niet jou keuze maar de hare.
Leen24 schreef:Hoi!
Zoveel weide is er nu ook weer niet in Limburg (mijn paardje heeft zelf in Heusden-Zolder gestaan. Vooral omdat je niet overal een paard mag zetten. Tussen de 100 en 150 euro is normaal. Die mevr. in Opglabbeek (ik geloof dat ze Isabelle heet) heb ik al veel goeds gehoord. Wilde mijn paard daar ook zetten (3jaar geleden, voor ik naar Groningen verhuisde), maar dat was met vervoer niet haalbaar. Ze rijden er freestyle en doen er aan grondwerk, een gemoedelijke sfeer. De weide worden zo natuurlijk mogelijk gehouden (geen bemesting, speciale kruiden voor de paarden), daarbij komt dat het zo'n mooie omgeving is, je kunt er tot in As, Genk, Zutendaal rijden, bijna in een stuk door allemaal bossen, prachtig gewoon.
Veel succes met je zoektocht!

tamary schreef:Andere optie. Waarom zoek je geen gezelschapspony (shet bv) voor jouw paard voor de winter? Denk dat je dan fors goedkoper uit bent dan met naar een pensionstal verhuizen, en waar je nu staat heb jij het rijk alleen. Plus geen stalkosten en regels waar je aan gewend bent.