Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alani schreef:[
Wendy; ik wil je er niet van overtuigen dat ik gelijk heb. Ieders zijn ding. Maar ik vraag me altijd af hoeveel ervaring mensen hebben met weidebeheer en -onderhoud.
madamX schreef:Alani schreef:[
Wendy; ik wil je er niet van overtuigen dat ik gelijk heb. Ieders zijn ding. Maar ik vraag me altijd af hoeveel ervaring mensen hebben met weidebeheer en -onderhoud.
Zo te lezen ben je een aantal jaren actief op dit gebied, maar de laatste, moderne onderzoeken, inzichten en stellingen zijn je duidelijk geheel ontgaan. Achterhaalde info die je geeft. Bv varkensmest op paardenland kan nog steeds een teveel koper geven, is niet zoals je beweert iets 'van vroeger'.
Injecteren van grasland is op zn retour (net als ploegen), juist om de redenen dat het zeer slecht is voor het grasland (bodemleven).
Ik zou me maar eerst op de hoogte brengen van verschillende zaken en feiten, alvorens zomaar iets te roepen.
arun schreef:Heb geen tabellen bij de hand maar ik denk toch dat zeugen en biggen mest minder is dan deze van koeien (per liter gerekend) omdat er veel water in zit.