Is onze stal duur? waddinxveen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ilse1987

Re: Is onze stal duur? waddinxveen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:32

is een redelijk normaal bedrag. Bij ons in de buurt ligt het ook rond die prijs.

FieroSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:19

ik heb me zelf ook gestort op het zoeken van een geschikte pensionstal in dezelfde regio en persoonlijk zou ik de stal die je beschrijft te duur vinden voor wat zij te bieden hebben. Blijkbaar zagen ze dat zelf ook in en das natuurlijk wel een goed punt.
heb je inmiddels een besluit kunnen maken?

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 17:48

vosroy schreef:
Goed om te vertellen dat na het plaatsen van deze topic op bokt mijn pensionhouder is gaan inzien dat ze toch echt prijzig was.
Het stalgeld is dan ook minder geworden!!!.
Nu 200 euro incl 10 balen stro per maand!!

Zo zie je maar weer , samen sta je sterk.
Bedankt voor de reacties

Goedemiddag,
Ik ben opzoek naar een nieuwe penionstal en kwam dit oude topic tegen, graag zou willen horen welke pensionstal dit is? (was).

Alvast bedankt!

JenteC

Re: Is onze stal duur? waddinxveen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 21:02

klopt, haha. Gaat mij er om welke pensionstal dat was, was de bedoeling dat het een pb zou zijn..

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 21:10

Moderatoropmerking:
Ook al is dit een oud topic dan mag er wel de vraag gesteld worden welke pensionstal dit is. Vandaar dat ik deze vraag hier in heb laten gaan. Natuurlijk zal de vraagstelster ook begrijpen dat de prijzen inmiddels veranderd zijn, dus opmerkingen over die prijs zijn verwijderd. Tevens enkele berichten verwijderd waarin aangegeven wordt dat de post gedaan is in een oud topic. Het is niet gebruikelijk dat dit gebeurd, maar zoals in dit geval is het ook niet erg dat dit gebeurd is. Wellicht is het slimmer om deze vraag via pb te stellen zodat er zeker een antwoord komt.